Tuesday 07 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۳/۰۳   برگزاری سومین کنگره سرداران شهید و 154 شهید شهرستان در بشرویه

برگزاری سومین کنگره سرداران شهید و 154 شهید شهرستان در بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: سومین کنگره سرداران شهید و 154 شهید شهرستان در بشرویه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام نودهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با حضور در محل برگزاری کنگره سرداران و 154 شهید بشرویه، گفت: به حول و قوه الهی هیئات مذهبی این شهرستان به لحاظ فکری و سایر عوامل اجتماعی و سیاسی نسبت به شهرستان‌های دیگر پای کارتر هستند و برنامه‌های مذهبی و ملی با تعامل خوب، سازنده و به میزبانی هیئات مذهبی بشرویه برگزار می‌شود.

وی دستاوردهای کنگره شهدای شهر بشرویه از زمان شروع تا امروز را به برکت خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این کنگره تاکنون 20 یادواره شهدا در شهرستان برگزارشده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه بر حفظ ارزش‌ها در برگزاری کنگره شهدا تأکید و یادآور شد: سومین کنگره سرداران و 154 شهید این شهرستان با سخنرانی جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به میزبانی هیئت سادات الحسینی در روز پنج‌شنبه 04/03/1402 برگزار خواهد شد.

مهندس پناهی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بشرویه در ادامه گفت: امیدواریم با برگزاری کنگره شهدا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داشته و همدلی و وحدت مردم این بشرویه در برگزاری چنین مراسمانی را به عزیزانی که در این کنگره حضور خواهند داشت رسانده و دستاوردهای خوبی را برای این شهرستان رقم بزنیم.

گفتنی است در این دیدار ضمن تشکر از زحمات و همراهی‌های هیئت سادات الحسینی، آخرین وضعیت آماده‌سازی مکان برگزاری کنگره سرداران و 154 شهید شهرستان مورد هم‌اندیشی و بررسی قرار گرفت.


برگزاری سومین کنگره سرداران شهید و 154 شهید شهرستان در بشرویه برگزاری سومین کنگره سرداران شهید و 154 شهید شهرستان در بشرویه برگزاری سومین کنگره سرداران شهید و 154 شهید شهرستان در بشرویه برگزاری سومین کنگره سرداران شهید و 154 شهید شهرستان در بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 102 بار