Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان بیرجند ۱۴۰۲/۰۲/۲۰   هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم

هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم

حجت الاسلام لطفی گفت: هدف از تشکیل طرح دختران قاسم هویت بخشی به دختران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند در مراسم پیاده روی دختران حاج قاسم در بند دره بیرجند با حضور مسئولین برگزار شد، گفت: تشکل دختران حاج قاسم از سال 1400 شکل گرفت و با برگزاری یک رویداد فعالیت این تشکل عملا آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: هدف از ایجاداین تشکل هویت بخشی به دختران و رساندن به باور و توانمندسازی دختران می باشد.

وی افزود: در حال حاضر 60 نفر در 5 گروه عضو تشکل دختران دختران حاج قاسم هستند.

رئیس ادره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند گفت: اتفاقی که در این رویداد افتاد، ایده پردازی و در رساندن باور انجام فعالیت و ایجاد ایده فرهنگی بود؛ برنامه ریزی فرهنگی از دختران برای دختران( گروه همسان و هم جنس) است.

حجت الاسلام لطفی گفت: از دیگر برنامه‌های این رویداد نشاط و شادی دختران و ورود به عملیات‌های اجرایی است.

وی ادامه داد: این تشکل فعالیت خود را به صورت مناسبتی و در مناسبت‌های مختلف این فعالیت ادامه دارد برنامه بعدی ما در روز دختر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند افزود: علت شکل گیری این تشکل غفلت از حوزه دختران و با توجه به وضعیت کنونی و فعالیت دشمن برای جذب جوانان برای ورود به این عرصه نیاز پیدا کردیم؛ دختران امروز از این هویت خود کمی عقب هستند و برای هویت بخشی به این کار نیاز بود.

وی در پایان با اشاره به سخن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که فرموند همه‌ی دختران دختران من هستند گفت: انتخاب نام و به دلیل دوست داشتن حاج قاسم به دختران است.


هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم هویت بخشی به دختران در طرح دختران حاج قاسم

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بیرجند
بازدید : 144 بار