Wednesday 08 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۲/۲۴   برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه

برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه از برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد هادی نودهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در جلسه‌ی برنامه‌ریزی دهه کرامت که با موضوع جمعیت و فرزندآوری برگزار شد، گفت: باید در طول سال و به‌ویژه در ایام دههٔ کرامت؛ سبک و سیرهٔ رضوی برای عموم مردم تبیین شود.

وی خطاب به متولیان و خادمین مساجد گفت: باید نوع مجالس جشن‌ها و قالب مجالس طوری ارائه شود تا بهانه و مستمسکی برای خدای‌ناکرده با اجرای برخی برنامه‌هایی که خلاف شرع است اشاعهٔ ناهنجاری‌ها و هتک حرمت به ارزش‌ها نشود.

در این جلسه که امام جمعه شهرستان، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری؛ فرماندهی ناحیه بسیج مقاومت؛ جانشین فرماندهی انتظامی و تنی چند از مسئولین محلی نیز حضور داشتند بر مسئله استقبال باشکوه از کاروان‌های خدام حرم و نیز کاروان زیر سایه خورشید تأکید شد.


برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه برگزاری جلسه برنامه ریزی دهه کرامت، جمعیت و فرزندآوری در شهرستان بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 42 بار