Wednesday 08 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۲/۱۷   کار تبلیغی دانش بنیان باشد

کار تبلیغی دانش بنیان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر دانش بنیان بودن کار تبلیغی گفت: جنایت استکبار در برابر استدلال مطهری‌ها تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خرسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و نمایندگی‌های فرهنگی تبلیغی خراسان جنوبی اظهار کرد: خاک و جان مردم در پناه نیروهای مسلح حفظ می‌شود ولی امنیت فکری، عقیدتی و سیاسی جامعه را متولیان حوزه تبلیغ تأمین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آنچه در جهان امروز مؤثر است کار تبلیغی است، بیان کرد: اگر کفه تبلیغ در جبهه حق پایین باشد وقایع شرم‌آوری در تاریخ ثبت می‌شود که در آن افراد از خود می‌پرسند که مگر علی (ع) نماز می‌خواند.

 آیت‌الله عبادی گفت: وقتی به درستی کار تبلیغی انجام نشود افرادی که تا آخرین تیر ترکش با پیامبر (ص) جنگیده و در زمان فتح مکه به اجبار ایمان آوردند بر مسند حکومت می‌نشینند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ واقعه جنگ صفین نشان می‌دهد که تعیین کننده صحنه‌های نظامی نیز تبلیغات است، ادامه داد: وقتی استعمار یک عالم و فیلسوف مسلمان چون شهید استاد مرتضی مطهری را هدف قرار می‌دهد برای کار تبلیغی او است و اینکه پاسخی برای سخنان او ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: استعمار بعد از استاد مطهری نیز حدود ۲۵ هزار عالم چون علامه صدر، آیت الله حکیم، مفتح‌ها و.. را در قالب گروهک نفاق، صدام، داعش و.. از بین برد چرا که از عقلانیت این افراد هراس داشت.

آیت‌الله عبادی با اشاره به یک نمونه دیگر از فریب و کار ضد تبلیغی دشمن اظهار کرد: آمریکا با یک دروغ (موضوع سلاح هسته‌ای) وارد عراق شد و بر اساس گفته‌های خودشان در این اشغال گری حدود یک میلیون نفر را کشت. دشمن با تبلیغات جنایت‌های خود را توجیه می‌کند

وی ادامه داد: علی رغم هم این جنایت‌ها استعمار به واسطه تبلیغات خود هنوز مدعی است و همه این جنایت‌ها را با فریب و تبلیغ توجیه می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ بیان کرد: در اغتشاشات به بهانه فوت یک نفر آشوبی به وجود آوردند که در جریان آن جان صدها نفر از بهترین جوانان این سرزمین از نیروی انتظامی و بسیج و.. گرفته شد.

آیت‌الله عبادی گفت: در حالی که بر اساس منطق باید به این سؤال پاسخ می‌دادند که چرایی فوت مرحوم مهسا امینی در کف خیابان معلوم می‌شود و یا باید بر اساس مدارک پزشکی علت فوت معلوم شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه در یک روز ۱۷ هزار دروغ گفتند، بیان‌کرد: حتی در موضوع شهادت شهید غیرت، جوان برومند سبزواری اگر شرایط برعکس می‌بود و آن مزاحمان نوامیس با چاقو کشته می‌شدند رسانه‌های بیگانه با تبلیغات هجمه عجیبی را به وجود آورده و جبهه حق را متهم می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید بدانیم که چگونه در عرصه بین‌المللی، ملی و حتی خانواده خود سخن بگوییم که این گفته ما مورد پذیرش قرار گیرد. عبادی با تأکید بر اینکه شهید مطهری بر اساس استدلال سخن می‌گفت، اظهار کرد: باید بر اساس برنامه و طرح کار فرهنگی را پیش ببریم به گونه‌ای که بدانیم اگر قبل از محرم و صفر طرحی را شروع کردیم بعد از این ایام چه تأثیری در جامعه به وجود خواهد آمد.

وی بیان کرد: علاوه بر پاسخ به شبهات دشمن باید به گونه‌ای ماهیت حقیقی استکبار و معاندان را روشن کنیم که کسی حرف و شبهه دشمن را نپذیرد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کار تبلیغی نیز باید دانش بنیان باشد، یادآور شد: دولت سیزدهم یک دولت انقلابی است و در چنین شرایطی فضا برای کار تبلیغی و فرهنگی بیش از هر زمان دیگری فراهم است.


کار تبلیغی دانش بنیان باشد کار تبلیغی دانش بنیان باشد کار تبلیغی دانش بنیان باشد کار تبلیغی دانش بنیان باشد

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 66 بار