Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۲/۱۴   برگزاری مرحله اول دوره هجدهم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

برگزاری مرحله اول دوره هجدهم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مرحله اول دوره هجدهم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور 138 نفر در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند، گفت: مرحله اول دوره هجدهم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، فردا جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ صبح هم‌زمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار می‌شود.

ابوالقاسم لطفی در خصوص برگزاری مرحله اول آزمون هجدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: مرحله اول دوره هجدهم روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح، به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان بیرجند با شرکت حدود 138 حافظ قرآن کریم، در رشته‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی گفت: این آزمون در بیرجند، به‌صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا خیابان پامچال 12 برگزار می‌گردد.

وی در خصوص منبع این مرحله از آزمون گفت: در مرحله اول، علاوه بر حسن حفظ از ترجمه‌های رایج قرآن کریم آزمون کتبی به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه اظهار کرد: زمان دریافت کارت آزمون تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه خواهد بود و از حافظان گرامی درخواست داریم تا زمان دریافت کارت آزمون خود را به ساعت و روزهای پایانی موکول نکنند. وی همچنین ضمن تأکید بر مطالعه آیین‌نامه طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان گفت: لازم است حافظان گرامی آیین‌نامه را به‌دقت مطالعه نمایند تا در فرایند آزمون با مشکل روبرو نشده و مطلع باشند که در چه مواردی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه برای کلیه شرکت‌کنندگان در آزمون ضروری می‌باشد.

گفتنی است که آزمون‌های تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌گردد.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 56 بار