Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۲/۰۹   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی گفت: کارهای فرهنگی برای تأثیرگذاری باید به‌صورت گروهی، جهادی و فعال انجام شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در کارگروه فرهنگی خراسان جنوبی اظهار کرد: کارهای فرهنگی برای تأثیرگذاری باید به‌صورت گروهی، جهادی و فعال انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بحث جامعه بانوان باید ورود جدی پیدا کنیم، بیان کرد: از همان ابتدایی که دشمن در فضای مجازی در حوزه زن و خانواده … اقداماتی انجام می‌داد، تأکید داشتم که در مقطع متوسط اول دختران باید دانش‌آموز کنشگر … تربیت کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه آرمان ما در تبلیغات اسلامی پوشش کامل در برنامه‌دهی، مطالبه گری، نظارت و… برنامه‌های فرهنگی خراسان جنوبی اسلامی است، ادامه‌داد: باید تجمیع اطلاعات و گزارش‌های فعالیت‌های سازمان را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی استفاده کرد، گفت: در حوزه فرهنگ باید نشر خوبی‌ها در فضای مجازی و فضای حقیقی را جدی بگیریم و در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم

. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه حضور در مدارس خواهران و برادران را باید جدی بگیریم، اظهار کرد: واحدهای تابعه سازمان نیز باید ارزیابی عملکرد شوند و از موفقیت‌ها و اقدامات خوب این واحدها نیز تجلیل کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: سفر بانوان فعال در تبلیغات اسلامی به شهرستان و حضور در جمع دختران و بانوان با همکاری بسیج خواهران و فرمانداری‌ها و… نیز از اقداماتی است که باید پیگیری شود.


ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی مورد توجه قرار گیرد ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی مورد توجه قرار گیرد ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 76 بار