Wednesday 08 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۲/۰۵   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم

متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: متعهدانه و دغدغه مندانه در مسیر تبیین ارزش های دینی قدم برداریم تا خروجی مناسبی در کارهای فرهنگی داشته باشیم.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حجت سالاری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با ارشادات نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خدمتگذار خوبی برای مردم مؤمن استان باشیم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: برای تحقق مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند همراهی و مساعدت همه نهادهای مردمی، انقلابی و جریان حاکمیتی دولت انقلابی هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که رو در رویی جبهه جریان طاغوت با جبهه حق بسیار ملموس است و البته به فضل الهی و بر اساس نوید مقام معظم رهبری پیروزی با جبهه مقاومت و تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی گفت: در این شرایط باید حرکت دقیق، سریع، جهادی و البته مطالعه شده فرهنگی داشته باشیم و با هم افزایی و فراتر از وظایف اداری خدمتگزاری مردم باشیم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متعهد و دغدغه مندانه و با مطالعه در حوزه تبیین ارزش‌های دینی قدم برخواهیم داشت، تا خروجی بسیار خوبی داشته باشیم، افزود: در این زمینه همه دستگاه‌های فرهنگی باید به صورت هم افزا قدم بردارند.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه باید توانمندی‌های خود را ارتقا بدهیم، بیان کرد: می‌خواهیم حرکت تبلیغی و تبیینی را به سمتی ببریم که تبلیغ دین را به صورت عمومی داشته باشیم و هر خانواده یک سنگر برای تبلیغ و تبیین باشد.


متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم متعهدانه و دغدغه مندانه و با رویکرد نو آوری در مسیر تبیین دین قدم برداریم

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 80 بار