Wednesday 08 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۱/۲۶   راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی » در شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی » در شهرستان طبس برگزار شد.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مردم عزیز، فهیم، با بصیرت، مومن، مجاهد، انقلابی، همیشه در صحنه و بزرگ شهرستان طبس ، علی رغم گرمی هوا و روزه داری، با شوق و شور و متعهدانه و به نیت ادای تکلیف و کسب رضایت خداوند و به نشانه برائت از ظالمان و به ویژه اعلام انزجار از رژیم جعلی و غاصب اسرائیل ، همصدا و همگام با سراسر کشور و به طور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند. 


مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 86 بار