Sunday 28 Apr 2024

جستجو

قرآنی ۱۴۰۲/۰۱/۰۸   برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت

برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت

به همت خانه قرآن الرحمن روستای کریت ، مراسم محفل انس با قرآن و تجلیل از حافظان و فعالان قرآنی در محل هیئت فاطمی روستا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گفت: به همت خانه قرآن الرحمن روستای کریت و در شامگاه هشتم فروردین،  مراسم محفل انس با قرآن و تجلیل از حافظان و فعالان قرآنی با حضور استاد سبزبان قاری اعزامی از آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام آزاد مشاور ارشد خانواده از قم  در محل هیئت فاطمی روستا و با حضور حجت‌الاسلام محمدی امام‌جمعه شهرستان طبس، زیبائیان بخشدار مرکزی ودبیر مجمع قرآنیان شهرستان ، قاسم زاده مدیر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و سایر مسئولین و فعالین فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام آزاد مشاور ارشد خانواده از قم؛ علاوه بر تلاوت قرآن، بر لزوم عمل به دستورات قرآنی تأکید کرد و گفت: یکی از موارد مهمی که همه ما باید در دستور کار خود قرار دهیم رعایت ادب و احترام است و آيات فراوانى به مفهوم ادب  كه مجموعه گسترده‌اى از روابط فردى و اجتماعى را در برمی‌گیرد، اشاره‌شده‌ است. قرآن، کتاب ادب است و ادب حضور و ادب برخورد را درجاهای مختلف بیان می‌‌کند و از مهم‌ترين آدابى كه اسلام بر آن تأكيد فراوان دارد، ادب برخورد با پدر و مادر است.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از حافظان و فعالان قرآنی روستای کریت تجلیل شد.


برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت برگزاری محفل انس با قرآن در روستای کریت

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 94 بار