Tuesday 07 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۱۲/۲۸   غبارروبی مساجد شهرستان بشرویه در دهه آخر شعبان

غبارروبی مساجد شهرستان بشرویه در دهه آخر شعبان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: هم‌زمان با سراسر کشور در دهه آخر ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان مساجد این شهرستان غبارروبی و آماده میزبانی از میهمان‌های الهی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: هرسال در آستانه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با دهه آخر ماه شعبان که به دهه تکریم و غبارروبی مساجد نام‌گذاری شده است طرح غبارروبی و عطرافشانی مساجد با همکاری مردم این شهرستان در همه مساجد و محله‌های بشرویه برگزار می‌شود و شاهد آن هستیم که عده‌ای از جوانان و نوجوانان با مدیریت امام محله  و بزرگترهای مسجد محله خود اقدام به غبارروبی و عطرافشانی مساجد می‌نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابیان این مطلب که روزهای نوروز مقارن با ماه روزه‌داری رمضان خواهد بود افزود: امروز هم به‌صورت نمادین با حضور امام‌جمعه، امام محله و جمعی از برادران و خواهران مومن و خادم یاران رضوی، غبارروبی و عطرافشانی را از مسجد محله حضرت حجت«عج» شهر بشرویه آغاز نموده‌ایم و با همکاری این عزیزان کلیه مساجد، نمازخانه‌ها بین‌راهی و اماکن متبرکه برای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی خواهد شد.

وی در پایان گفت: غبارروبی و عطرافشانی مساجد در دهه آخر شعبان فرصت مناسبی برای رهایی از گناهان و آلودگی‌های باطنی خواهد بود چراکه شایسته است پاک و طاهر به میهمانی خداوند برویم.


غبارروبی مساجد شهرستان بشرویه در دهه آخر شعبان غبارروبی مساجد شهرستان بشرویه در دهه آخر شعبان غبارروبی مساجد شهرستان بشرویه در دهه آخر شعبان غبارروبی مساجد شهرستان بشرویه در دهه آخر شعبان غبارروبی مساجد شهرستان بشرویه در دهه آخر شعبان

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 64 بار