Friday 29 Mar 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۱۲/۱۵   به عشق مهدی(عج)؛ شور ۹۵ هیئت مذهبی بیرجند در نیمه شعبان/کاروان شادی راه می اندازیم

شور ۹۵ هیئت مذهبی بیرجند در نیمه شعبان/کاروان شادی راه می اندازیم

مسئول شورای هیئت های مذهبی بیرجند با اشاره به شور ۹۵ هیئت مذهبی بیرجند در آستانه نیمه شعبان گفت: به عنوان یک خادم همگام با هیئت فاطمی محله را آذین بندی و کاروان شادی راه می اندازم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، غلامرضا عباسی مقدم، مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بیرجند اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی جنوب خراسان از گذشته نسبت به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان حساسیت‌های ویژه داشتند و آن را بسیار باشکوه و به صورت مردمی برگزار می‌کردند.

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بیرجند و مسئول هیئت فاطمیه (س) بیان کرد: جشن‌های اعیاد شعبانیه معمولاً از سوم شعبان میلاد امام حسین (ع) آغاز و در نیمه شعبان به اوج خود می رسیده است.

عباسی مقدم در پاسخ به این سوال که در نیمه شعبان امسال چه برنامه‌ای دارد، گفت: من همگام با هیئت فاطمیه (س) شهر بیرجند نسبت به آذین بندی محله هیئت در وهله اول و در گام دوم راه اندازی کاروان شادی در شهر همکاری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در سطح شهر بیرجند ۹۵ هیئت فعالیت دارند، اظهار کرد: همه این هیئت‌ها در روز و شعب نیمه شعبان نسبت به برگزاری جشن و تکریم نام و یاد امام عصر (عج) فعالیت دارند چرا که طبق احادیث گشایش امور ما به فرج حضرت بستگی دارد.

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بیرجند یادآور شد: امیدواریم هر آنچه از مداحی، برگزاری جشن، احیا و… برگزار می‌کنیم مورد رضایت امام عصر قرار گرفته و زمینه باز شدن گره‌های جامعه را فراهم کند.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 69 بار