Friday 19 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۱۲/۱۶   کاشت 3 اصله درخت کاشت 3 اصله درخت مثمر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس

کاشت 3 اصله درخت مثمر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس

روز درختکاری با کاشت نمادین 3 اصله درخت مثمر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گرامی داشته شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضا بهشتی فر،  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس با اشاره به تاکیدات بزرگان اسلام بر کاشت درخت مثمر، گفت:  به مناسبت روز درخت و درختکاری در هفته منابع طبیعی با حضور دکتر شوری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تعداد چند اصله درخت در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس کاشته شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته منابع طبیعی گفت: اهتمام اسلام به موضوع درختکاری، در روایات  مشاهده می‌شود و این اهمیت به حدی است که رسول خدا(ص) در خصوص آن می‌فرماید: اگر نهالی در دست یکی از شماست و اعلان بر پایی قیامت شده است و مرگ شما هم قطعی باشد، ولی تا بر پایی آن به اندازه کاشتن یک نهال، فرصت دارید، آنرا بکارید. 

 وی افزود: با توجه به اینکه درختکاری از اعمال ماندگار مؤمنان و صدقه جاریه است که حتی پس از مرگ مؤمن برایش سود و اجر الهی پایدار دارد ؛ ما نیز از طریق روحانیون جهت انجام این کار حسنه اابلاغ لازم را انجام می دهیم تا انشاء الله شهر و جامعه ای سرسبز داشته باشیم.

دکتر شوری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) گفت: سهم استان خراسان جنوبی جهت کاشت 16 میلیون درخت می باشد که از این تعداد 4 میلیون سهم طبس است و امیدواریم از طریق فضای تبلیغی و روحانیون محترم این کار خیر به نحو احسن صورت پذیرد.


کاشت 3 اصله درخت مثمر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس کاشت 3 اصله درخت مثمر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس کاشت 3 اصله درخت مثمر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس کاشت 3 اصله درخت مثمر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 68 بار