Friday 26 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۱۲/۱۵   ۱۵ عنوان ویژه برنامه تبلیغات اسلامی طی نیمه شعبان اجرایی می‌شود

۱۵ عنوان ویژه برنامه تبلیغات اسلامی طی نیمه شعبان اجرایی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اجرای ۱۵ عنوان ویژه برنامه تبلیغات اسلامی طی نیمه شعبان در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای نیمه شعبان بیان کرد: برگزاری جشن در مساجد و هیئت‌های مذهبی، آذین بندی مساجد هیئت و خیابان‌های اطراف و برگزاری ۳۵ جشن محوری در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی از برگزاری ۱۳ تجمع مردمی در روز نیمه شعبان خبر داد و افزود: این مراسم در مرکز استان ساعت ۹ صبح روز نیمه شعبان از میدان ابوذر آغاز می‌شود.

حجت الاسلام رضایی احیای شب نیمه شعبان در ۳۴ مسجد، توزیع گوشت بین نیازمندان، اطعام مهدوی توسط خیرین و برگزاری چهار کارگاه آموزشی مهدویت را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق روستایی و محروم، برپایی ۳۰ ایستگاه ماشین نویسی، صلواتی و صوت در نیمه شعبان، برگزاری ۲۲ کاروان شادی و مولودی خوانی در سطح استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی راه اندازی پویش ۳۱۳ میلیون صلوات برای سلامتی امام زمان (عج)، اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف استان و توزیع بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده دانست و گفت: در مجموع ۱۵ عنوان برنامه محوری توسط تبلیغات اسلامی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: رسیدگی به ضعفا به نیت و یاد امام زمان (عج) در شرایط امروز از طریق نذر و نذورات در قالب کمک‌های مومنانه، تقویت روح جهاد، فداکاری و مقاومت هم در جامعه منتظران ضرورت دارد که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 68 بار