Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۱۱/۱۶   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین در جمع معتکفین؛ از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است.

از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است.

حجت الاسلام علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین در جمع معتکفین مسجد قبا گفت:از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام احمدعلی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین در جمع معتکفین مسجد قبا گفت: از  آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي بانفوذ فرهنگ بيگانه است

وی افزود: کسی كه در مراسم اعتكاف طعم شيرين ايمان و انس به خداوند را چشيده است، لذت‌های مادي و شهواني در ديدگاهش حقير و بی‌ارزش شده و به‌آسانی در گرداب فساد و تباهي گرفتار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام علی پور تصریح کرد: از سوي ديگر چنين مراسمي خود پيامي عملي و درسي عبرت‌آمیز براي مردم است. حضور جمعي از مردم در مسجد براي عبادت در حقيقت نوعي الگوسازي و الگودهي براي اقشار جامعه مخصوصاً نوجوانان و جوانان می‌باشد كه تشنه اين قبيل مراسم‌های معنوي هستند و همچنين نوعي دعوت به خداپرستي و دین‌مداری است و آثار سازنده‌ای بر جامعه خواهد داشت. از همين رو در رويارويي با تهاجم فرهنگي دشمنان اسلام، نبايد نقش مؤثر سنت‌هایی كه در باور عموم مردم ریشه‌های عميق دارند، ناديده گرفت.

وی در پایان یادآور شد: به عقيده جرم شناسان اجتماعي، بسط و گسترش مسائل معنوي، باعث كم شدن جرم و فساد در جوامع می‌گردد که اعتكاف در اين ميان می‌تواند نقش مهمي ايفا كند؛ زيرا مشتمل بر چند عبادت است و آثار معنوي ویژه‌ای حتي بر افراد غير معتكف برجاي می‌گذارد.


از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است. از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است. از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است. از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است. از آثار مهم اعتكاف در سطح جامعه رويارويي اين مراسم عبادي و معنوي با نفوذ فرهنگ بيگانه است.

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 75 بار