Thursday 28 Mar 2024

جستجو

قرآنی ۱۳۹۸/۱۲/۱۴   افتتاح دو خانه قرآن در قاین

افتتاح دو خانه قرآن در قاین

دو خانه قرآن با حضور جمعی از مسئولان و قرآن آموزان در شهرستان قاین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی، با حضور جمعی از مسئولان، اقشار مختلف مردم و قرآن آموزان خانه‌های قرآن نورالصادق (ع) و بیت النور شهرستان قاین افتتاح شد.

حجت‌الاسلام علیپور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین در این مراسم اظهار داشت: در شهرستان قاین ۲۳ مرکز قرآنی شامل ۷ مؤسسه قرآنی، ۴ خانه قرآن شهری و ۱۲خانه قرآن روستایی مشغول فعالیت هستند که در عرصه قرآنی و فرهنگی در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی سطح ۱ و ۲، حفظ جزء و کل قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم، صوت و لحن، تربیت مربی قرآن، قرائت قرآن، آموزش مفاهیم قرآن کریم فعالیت دارند و در پایان این کلاس‌های آموزشی به نفرات برتر گواهینامه‌های قرآنی اعطاء می‌‌شود.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین برگزاری برنامه‌های مناسبتی اعم از ملی‌ مذهبی را از دیگر فعالیت‌های مراکز قرآنی برشمرد و بیان داشت: مراکز قرآنی در طول سال با پرپایی مراسم در مناسبت‌های ملی مذهبی سهم مهمی در تبلیغ و ترویج فرهنگ انقلاب دارند.

گفتنی است، خانه قرآن نورالصادق (ع) با مدیریت فاطمه اعتمادیان در شهر قاین و خانه قرآن بیت النور با مدیریت امیر برات نژاد در روستای مهمویی افتتاح شد.


بازگشت
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی
بازدید : 1241 بار