Thursday 25 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۱۱/۰۵   معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی: اجتماع نوجوانان انقلابی دهه هشتادی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

اجتماع نوجوانان انقلابی دهه هشتادی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجتماع نوجوانان انقلابی در شهرستان‌های طبس، فردوس و بشرویه باحضور حاج ابوذر روحی و زمزمه‌ی آهنگ‌های انقلابی برگزار می‌شود.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت‌الاسلام محمد قناعت، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و خانواده‌ها در راستای به صحنه آمدن نوجوانان در مباحث دینی و انقلابی در حال برنامه‌ریزی و تدارک برای اجتماع بزرگ نوجوانان انقلاب شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی به مناسبت هفته فرهنگی استان و در آستانه ورود به ایام‌الله دهه فجر هستیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در این روزها اجتماعات «سلام فرمانده» در شهرهای مختلف کشور نماد عشق و ارادت مردم و به‌خصوص دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به امام زمان (عج) شده است.

مسئول برگزاری برنامه سلام فرمانده در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه به‌صورت مردمی و با حمایت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: فردا پنجشنبه ششم بهمن‌ماه اجتماع بزرگ خانوادگی دهه هشتادی و نودی‌ها با حضور ابوذر روحی در شهرستان‌های بشرویه، طبس و شهر فردوس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قناعت ادامه داد: برنامه شهرستان بشرویه ساعت ۱۲ در محل هیئت فاطمیه (س)، طبس ساعت ۱۵ در محل آستان مبارک حسین ابن موسی الکاظم (ع) و شهر فردوس در ساعت ۱۸ هم‌زمان با برگزاری یادواره شهدای شاخص سال در محل مصلی این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال تدارک برای اجرای اجتماعات مشابه به مناسبت‌های مختلف در دیگر شهرستان‌های استان هستیم.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 121 بار