Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۱۰/۱۲   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: شهید سلیمانی فراجناحی و هدایتگرانه عمل می کرد

شهید سلیمانی فراجناحی و هدایتگرانه عمل می کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فراجناحی و هدایتگرانه عمل می کرد، گفت: سردار ایران همه جوانان را فرزند خود می دانست.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی مکتب حاج قاسم سلیمانی در بیرجند اظهار کرد: دی ماه به واسطه مناسبت‌های مختلف فرصت ارزشمندی برای موضوع جهاد تبیین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ایران اسلامی نبود بلکه ایشان برای همه آزادی خواهان و مظلومان عالم است.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی در قول و عمل درس ولایتمداری به ما آموخت، گفت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتارهای این شهید در واقع مکتب انسان ساز است.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی برای خود شأن خاصی قائل نبود اما برای شخصیت سازی دیگران بسیار تلاش کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه افکار سردار سلیمانی هدایت گرانه بود، بیان کرد: این شهید همه جوانان را فرزند خود می‌دانست و فراجناحی عمل می‌کرد.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه‌داد: برای سردار شهید سلیمانی این جناح و آن جناح مهم نبود بلکه تنها اصل نظام و انقلاب را اصل و دارای اهمیت می‌دانست.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی در عمل مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را نشان داد و اتفاقات منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: برای ایام شهادت سردار سلیمانی باید با همفکری، مشارکت و به دور از کارهای جزیره‌ای بهترین برنامه‌ها را رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه باید برای افزایش مخاطب تلاش کنیم، گفت: در جهاد تبیین نباید مناسبت محور حرکت کرده بلکه باید با برنامه کار را پیش ببریم.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 78 بار