Saturday 20 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۳۹۹/۰۱/۰۹   اقدام جهادی روحانیون مستقر شهرستان فردوس در مقابله با شیوع کرونا

اقدام جهادی روحانیون مستقر شهرستان فردوس در مقابله با شیوع کرونا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس از اقدام گروه جهادی روحانیون مستقر شهرستان فردوس جهت ضد عفونی کردن مساجد و هیئات مذهبی روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن آزاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس، ضمن تقدیر از مجاهدان سلامت، مبارزه با ویروس منحوس کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی کشور در راستای پویش ملی «به توان ما» در شهرستان فردوس از توابع استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: روحانیون مستقر این شهرستان تحت عنوان گروه جهادی شهید سیدحسین علم الهدی جهت ضد عفونی کردن مساجد و هیئات مذهبی روستاهای محروم و فاقد روحانی سطح شهرستان خدمت رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام آزاد با بیان این که حضور روحانیون همواره باعث دلگرمی و امید بخشی به مردم کشور بوده و هست، خاطر نشان کرد: ائمه جماعات و روحانیون مستقر و هجرت در اقدامی خداپسندانه در امر ضدعفونی مساجد، هیئات مذهبی، مراکز و اماکن عمومی و محل تجمع مردم فعالیت کردند.

وی افزود: روحانیون مستقر این شهرستان نیز به منظور ترویج فرهنگ جهادی بین مردم با اقدامی جهادی و خودجوش با همکاری خیرین روستا و خانه بهداشت؛ اقلام معیشتی و بهداشتی در بین اهالی روستاهای این شهرستان پخش کردند.


بازگشت
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی
بازدید : 501 بار