Friday 19 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۱۰/۱۱   معرفت، بصیرت و علم؛ سه عنصر دفاعی در برابر دشمن

معرفت، بصیرت و علم؛ سه عنصر دفاعی در برابر دشمن

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه معرفت، بصیرت و علم سه عنصری است که مانع تعدی دشمن به جمهوری اسلامی می شود، گفت: وجود مقام معظم رهبری در کشور نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا داشته است اما متاسفانه از این نعمت بزرگ غافل هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه ، حجت الاسلام علیرضا زارعی شامگاه پنج شنبه (۸ دی) در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی در بشرویه اظهار داشت: در فتنه اخیر، دشمنان ما با شعار زن، زندگی و آزادی به میدان آمدند.

 امام جمعه بشرویه ادامه داد: ملت ایران با بصیرت خود متوجه شدند که این شعارها تنها ظاهری است و دشمن به دنبال موضوع و هدف دیگری است.

 وی با بیان اینکه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری باعث خاموش شدن فتنه ها در سطح داخلی و بین المللی شده است، افزود: تدابیر حکیمانه حضرت علی(ع) در کشور شکل گرفته و ادامه خواهد داشت و اگر رأفت اسلامی در برابر برخی از فتنه گران شکل گرفت به خاطر آن سیره سیاسی امام علی(ع) بود.

 امام جمعه بشرویه ادامه داد: در جریانات اخیر، نیروی انتظامی و بسیجی ما با دست خالی در مقابل اغتشاشگران ایستادند و پلیس حق استفاده از سلاح را نداشت و در امتداد این حرکت مردم زود متوجه شدند که این افراد معترض نیستند بلکه فتنه گر هستند.

 وی با بیان اینکه اغتشاشگران به دنبال زیر سوال بردن امنیت کشور بودند، گفت: اغتشاشگران حتی یک شعار اقتصادی هم سر ندادند.

 حجت الاسلام زارعی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه خود این فتنه را جمع کردند؛ وجود معظم له در کشور نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا داشته است اما متاسفانه از این نعمت بزرگ غافل هستیم.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه سه عنصر معرفت، علم و بصیرت مانع اصلی تعدی دشمن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در هیچ برهه و زمانی دشمن به خود اجازه نخواهد داد تا به این مملکت، نظام و انقلاب تعدی کند.


معرفت، بصیرت و علم؛ سه عنصر دفاعی در برابر دشمن معرفت، بصیرت و علم؛ سه عنصر دفاعی در برابر دشمن معرفت، بصیرت و علم؛ سه عنصر دفاعی در برابر دشمن معرفت، بصیرت و علم؛ سه عنصر دفاعی در برابر دشمن

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 82 بار