Friday 26 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۱۰/۱۰   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خبر داد؛ رقابت ۱۸۶۰ بانوی خراسان جنوبی در جشنواره «مهربانو»

رقابت ۱۸۶۰ بانوی خراسان جنوبی در جشنواره «مهربانو»

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هزار و ۸۶۰ نفر از بانوان استان در جشنواره «مهربانو» شرکت کردند، گفت: ۲۰ نفر از این افراد به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمدرضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره مهربانو در خراسان جنوبی اظهار کرد: در این جشنواره هزار و ۸۶۰ نفر از خراسان جنوبی شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این هزار و ۸۶۰ نفر در مرحله شهرستانی داوری شدند، بیان کرد: از این تعداد ۲۰ بانو به مرحله کشوری راه یافتند.

سه نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند

رضایی گفت: در نهایت سه نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، ادامه‌داد: از نظر میزان مشارکت خراسان جنوبی رتبه اول کشوری را به دست آورده است.

وی درباره اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: برجسته سازی نقش اجتماعی بانوان و تقدیر از بانوانی که در حوزه‌های اجتماعی فعالیت مثبت و مؤثری داشته‌اند از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تجربه نگاری از فعالیت‌های بانوان مسجدی برای استفاده دیگر افراد از هدف‌های برگزاری جشنواره مهربانو است.

رضایی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در فرهنگ دینی ادامه داد: سالم سازی محیط خانواده از طریق معرفی بانوان مؤمنی که هم کنشگر اجتماعی و هم موفق در خانواده هستند نیز در این جشنواره پیگیری می‌شود.

بانوان کنشگر اجتماعی یک سرمایه بزرگ اجتماعی

وی یادآور شد: با برگزاری جشنواره مهربانو بانوان کنشگر اجتماعی به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی شناسایی می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بسیاری از این بانوان همسران امامان جماعات فعال در روستاها، بانوان فعال مسجدی، بانوان فعال در حل مشکلات خانوادگی و … هستند.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 79 بار