Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۹/۲۴   امام جمعه طبس: برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» در طبس

 برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» در طبس

امام جمعه طبس در کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» گفت: باید خدمات انقلاب اسلامی در مجالس گفته شود و روحیه امید و خودباوری در دل جوانان بیشتر کنیم.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس از برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» خبر داد و گفت: به مناسبت دهه اول فاطمیه کارگاه آموزشی جهاد تبیین با موشوع بانوان فاطمی ویژه مبلغات سنتی با حضور حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام بهشتی فر گفت : خواهران برگزار کننده جلسات مذهبی چه در هیئات و چه در جلسات خانگی راجع به معارف اسلامی ،نشر معارف فاطمی ،دشمن شناسی و آسیب های اجتماعی جامعه آن هم در شرایطی که دشمن با لشکری از زنان وارد میدان شده برای خنثی کردن نقشه های دشمن باید به صحنه بیایند و همانند حضرت زهرا (س) که وقتی برای اسلام و ولایت احساس خطر کرد با تمام توان خود جهت تبیین و روشنگری وارد صحنه شد. عمل کنند.

در این جلسه حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه شهرستان طبس در راستای ویژه گی ها و فضایل حضرت زهرا (س) گفت : چون فاطمه(س) بر پیغمبر(ص) وارد می شد، آن حضرت در مقابل او می ایستاد و دستش را می بوسید و او را به جای خود می نشانید و می گفت:فاطمه پاره تن من است. هر که او را شاد سازد، مرا شاد ساخته و هر که او را اندوهناک کند، مرا اندوهناک کرده است.

امام جمعه طبس افزود: حضرت زهرا (س) در راه دین و ولایت به شهادت رسید. و در اواخر عمر با برکتش در دفاع از دین و ولایت ،گاهی به تنهایی ،گاهی با حسنین (ع) و گاهی با بانوان مدینه به درب خانه تک تک انصار می رفت و واقعه غدیر را برایشان یادآوری می کرد.

وی گفت : از شما خواهران گرانقدر نیز انتظار می رود همانند حضرت فاطمه زهرا(س) در شرایط کنونی که دشمن از هر طرف برای به زانو درآوردن این انقلاب کار می کند جهت حفظ دین و ولایت در مجالسی که دارین روشنگری کنید؛ باید خدمات انقلاب اسلامی در مجالس گفته شود و روحیه امید و خودباوری در دل جوانان بیشتر کنیم.


 برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» در طبس  برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» در طبس  برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» در طبس  برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین « بانوان فاطمی» در طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 86 بار