Thursday 28 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۹/۲۴   کارگاه آموزشی جهاد تبیین با موضوع « سقط جنین از نظر علمی و پزشکی » در طبس

کارگاه آموزشی جهاد تبیین با موضوع « سقط جنین از نظر علمی و پزشکی » در طبس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس سقط جنین، یکی از مهمترین اسیب های اجتماعی و یکی از تهدیدهای اساسی در رابطه با سلامت جسمی و روحی فرد، خانواده و جامعه است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس از برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین در محل این اداره خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سقط جنین، یکی  از مهمترین اسیب های اجتماعی و یکی از تهدیدهای اساسی در رابطه با سلامت جسمی و روحی فرد، خانواده و جامعه است،به منظور آگاهی بخشیدن یه  کارگاه آموزشی جهاد تبیین با موضوع « سقط جنین از نظر علمی و پزشکی » ویژه مبلغات سنتی با حضور سرکار خانم اختری کارشناس مامایی از شبکه بهداشت و درمان در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

لازم به ذکر است در این جلسه سرکار خانم اختری به علائم، علل و خطرات سقط جنین از نظر پزشکی اشاره کرد و در ادامه به سوالات حاضرین در این زمینه پاسخ داده شد.


کارگاه آموزشی جهاد تبیین با موضوع « سقط جنین از نظر علمی و پزشکی » در طبس کارگاه آموزشی جهاد تبیین با موضوع « سقط جنین از نظر علمی و پزشکی » در طبس کارگاه آموزشی جهاد تبیین با موضوع « سقط جنین از نظر علمی و پزشکی » در طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 64 بار