Friday 17 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۹/۱۹   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: مردم خراسان جنوبی حماسه ای دیگر در تشییع شهدای گمنام خلق می کنند

مردم خراسان جنوبی حماسه ای دیگر در تشییع شهدای گمنام خلق می کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در جلسه ستاد برنامه ریزی استقبال و تشییع شهدای گمنام استان با بیان این مطلب تصریح کرد: در شرایط فعلی در جنگ نرم که به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است، قرار داریم.

وی افزود: در زمان حضور پیکر مطهر شهدا در شهرستان‌های استان، تیم‌های رسانه‌ای باید با شناسایی سوژه‌های خاص نسبت به مستند سازی آن اقدام کنند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه کمیته‌های شهرستانی باید خیلی قوی در این مراسم ورود کنند، گفت: از دانش آموزان و دانشجویان باید خواسته شود تا نسبت به مستند سازی مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: با توجه به اثرگذاری بسیار زیاد فضای مجازی، باید از آن برای اطلاع رسانی این مراسم به خوبی استفاده شود.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 60 بار