Saturday 20 Apr 2024

جستجو

قرآنی ۱۴۰۱/۰۹/۱۴   فعالیت 40 هسته قرآنی در طرح گنجینه مشکات شهرستان طبس

فعالیت 40 هسته قرآنی در طرح گنجینه مشکات شهرستان طبس

40 هسته قرآنی با نام علمای بزرگ دین با هدف نهضت حفظ قرآن در طرح گنجینه مشکات طبس فعالیت می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس از برگزاری جلسه ستاد طرح گنجینه مشکات  در محل سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری طبس خبر داد و گفت: در این جلسه دبیر گنجیه مشکاه و مسئول کمیته آموزش طرح ارائه گزارش کرده  و در ادامه حجت‌الاسلام محمدی؛ امام‌جمعه شهرستان، رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه ضمن تشکر از برگزارکنندگان این طرح بر کار تیمی و گروهی تأکید کردند و خواستار استمرار این طرح و ارتباط مربیان با قرآن آموزان شدند و ضمن ارائه گزارش جمع‌بندی، پیرامون اختتام طرح تبادل‌نظر شد.

حجت‌الاسلام  بهشتی فر افزود: این طرح باهدف ترویج نهضت حفظ قرآن، با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی، مجمع قرآنیان و فعالان قرآنی، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه، نهاد امامت جمعه،  آستان مبارک، معاونت اداره کل و مدیریت آموزش‌وپرورش و سایر مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی اجرا شد.

وی گفت: حدود ۱۵۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام نمودند و افرادی در تابستان موفق به حفظ ۵، ۳، ۲ و یک جزء و یا حفظ سوره مبارکه واقعه شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس افزود: با برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن  با حضور استاد اعزامی از آستان قدس رضوی، مربیان آموزش دیدند و برای شبکه‌سازی عناصر قرآنی و پیشبرد اهداف، حدود ۴۰ هسته بانام علمای بزرگ و گروه‌های متعدد به نام شهدا تشکیل شد.

لازم به ذکر است پس از پایان این جلسه، مسئول مجمع قرآنیان و مدیر آموزش‌وپرورش از برنامه‌ریزی برای استمرار طرح‌های قرآنی در همین راستا خبر داد.


فعالیت 40 هسته قرآنی در طرح گنجینه مشکات شهرستان طبس فعالیت 40 هسته قرآنی در طرح گنجینه مشکات شهرستان طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 102 بار