Friday 26 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۹/۰۵   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛ تشکیل ۲۲ پایگاه فرهنگی و اجتماعی در خراسان جنوبی

تشکیل ۲۲ پایگاه فرهنگی و اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۲۲ پایگاه فرهنگی و اجتماعی تحت پوشش این اداره کل در استان فعالیت داشته که از این تعداد شش پایگاه در بیرجند ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در خصوص اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار بیان کرد: ۲۲ پایگاه فرهنگی و اجتماعی تحت پوشش تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های مختلف استان وجود دارد که از این تعداد شش پایگاه در محلات بیرجند تشکیل شده است.

وی گفت:  در حال حاضر طرح‌های امامان محله و امامان پایگاه‌های اجتماعی با محوریت مساجد خاص در حاشیه شهرها در حال اجرا است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه ائمه مساجد می‌توانند بهترین کمک را برای توانمندی محلات کم برخوردار انجام دهند، ادامه داد: در این ارتباط افرادی با شرکت در دوره‌های آموزش‌های ویژه بصیرتی، اخلاقی و اشتغال از توانایی‌های لازم برخوردار شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های دیگری که در این محلات در حال اجرا است، گفت: در قالب طرح، مسئله یابی و ارائه راهکار مناسب برای حل آن آموزش داده می‌شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در خصوص اجرای این طرح جزو سه استان برتر هستیم، ادامه داد: در محلات کم برخوردار کارهای که توانایی انجام آنها را داریم، خودمان انجام می‌دهیم و در مواردی هم که کاری را نمی‌توانیم انجام دهیم، مانند احداث پارک یا انجام آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از دستگاه‌های متولی آنها درخواست کمک می‌کنیم.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 67 بار