Friday 26 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۹/۰۱   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس؛ مطالعه دسته جمعی کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس

مطالعه دسته جمعی کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس

کارکنان اداره تبلیغات اسلامی خارج از وقت اداری با حضور در کتابخانه اداره، دقایقی را به‌طور دسته‌جمعی به مطالعه کتاب می پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در جلسه‌ای که با کارکنان اداره در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: در عصر جدید با توجه به گسترش وسایل ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی علاقه افراد به کتاب‌خوانی کمتر شده است و ما باید جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای سطح مطالعه ابتکاری نو ابداع کنیم.

حجت‌الاسلام بهشتی فر گفت: هرکدام از ما به‌عنوان یک الگو باید از هر فرصتی جهت مطالعه کتاب استفاده کنیم. و این موضوع را طوری القا نماییم که هیچ لذتی بالاتر از خواندن کتاب خوب نیست. هیچ ابزاری به‌اندازه‌ی کتاب نمی‌تواند ما را به تفکر و رسیدن به اهداف مفید رهنمون سازد

در ادامه حجت‌الاسلام بهشتی فر جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای سطح مطالعه به هر یک از پرسنل اداره یک جلد کتاب اهداء کرد. و از کارکنان خواست برای  شروع این امر نیک و پسندیده دقایقی را در محل کتابخانه اداره که بیش از 7000 جلد کتاب در حوزه‌های مختلف (دینی ،تاریخی ، ادبی و ...) دارد به مطالعه بپردازند.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 68 بار