Thursday 25 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۸/۱۲   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان سبب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان سبب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اینکه ملتی بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همانند روزهای آغازین انقلاب در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی ۱۳ آبان حضور داشته باشند باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: سیزدهم آبان ماه یکی از روزهای است که در تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم مومن، متدین، ولایتمدار و انقلابی ما رقم خورد و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است چراکه حوادث و وقایع مهمی مربوط به تاریخ انقلاب در دل آن نهفته و ایجاد شده است.

وی افزود: اولین مساله و حادثه‌ای که در ۱۳ آبان ۴۳ اتفاق افتاد تبعید امام امت بود که با این تبعید بین امام و امت فراق و جدایی ایجاد شد که خودش آثار و برکاتی به دنبال داشت چون دل‌های مردم به دنبال امام بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: تبعید امام راحل اگرچه که برای امام به ظاهر سخت بود اما آثار و برکات زیادی به ویژه برای وحدت، اتحاد و انسجام در پی داشت که در پیروزی انقلاب اسلامی نیز تاثیر بسیار خوبی گذاشت.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان ۵۷ نیز تعدادی از دانش آموزان بخاطر مخالفت با رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسیدند و یک خلق حماسه بزرگی در ۱۳ آبان ۵۸ اتفاق افتاد که امام راحل از آن به انقلاب دوم تعبیر می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضایی عنوان کرد: سیزدهم آبان ماه یوم اللهی است که گذشتگان ما خالق حماسه‌‎هایی در این روز بودند و نباید بگذاریم به فراموشی سپرده شده و زحمات آنها به غفلت سپرده شود بلکه بایستی سال به سال تلاش کنیم با قلم، بیان و حضورمان در صحنه‌های سیاسی و خصوص راهپیمایی این روز، حضور پرشور داشته باشیم.

وی اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هیچگاه ساکت و آرام نبوده بلکه در طول تاریخ انقلاب با دسیسه‌ها و فتنه‌های خود برای کُند کردن قطار انقلاب تلاش کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر چند سالی دشمن فتنه‌هایی را با هزینه‌های سنگین بر نظام ما تحمیل می‌کند، تصریح کرد: آخرین فتنه را در سال جاری تجربه کردیم که هنوز در برخی شهرها شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه بدون شک این فتنه از مدت‌ها پیش طراحی شده است، عنوان کرد: در حالیکه امید در دل‌های مردم برای رفع برخی مشکلات اقتصادی ایجاد شده بود دشمن تلاش کرد از این طریق خللی در روند انقلاب ما ایجاد کرده و با ایجاد فتنه، سنگ اندازی کند.

حجت‌الاسلام رضایی تاکید کرد: باید سیزدهم آبان امسال مردم از هر سالی پرشورتر در صحنه حاضر شوند و حضور پرشوری برای یاس و ناامیدی دشمنان داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم پای کار هستند و در تشییع جنازه شهدای مظلوم حرم احمد ابن موسی الکاظم شاهچراغ شیراز در برخی شهرها از جمله مشهد و شیراز این را شاهد بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: تجربه‌های زیادی در فتنه‌ها داریم همانطور که در سال ۸۸ هشت ماه کشور را دچار مشکل کرده بودند اما موضوع رفع شد.

وی ادامه داد: این فتنه نیز به زودی جمع خواهد شد چون دشمن بالاخره پیاده نظام خود را در درون کشور ما دارد و برای ایجاد اغتشاش در سطح جامعه، حفظ و حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: این بیداری همه مسوولان را می‌طلبد که با عمل و گره‌گشایی از کار مردم، جلوی نفوذ دشمن را بگیرند و سبب ایجاد یاس و ناامیدی در دل دشمن نشوند.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 60 بار