Saturday 20 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۸/۰۸   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: نقشه‌ی دشمن از همان ابتدا برای آشوب و اغتشاش بود

نقشه‌ی دشمن از همان ابتدا برای آشوب و اغتشاش بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نقشه از همان ابتدا برای آشوب و اغتشاش بود، بیان کرد: اما برای اینکه به کار خود یک وجاهت قانونی بدهند از بستر یک اعتراض شروع کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی با اشاره به اینکه  روزهای ابتدایی اعتراض و آشوب باهم بود، گفت: با گذر بیش از ۴۰ روز وقتی به جنبه‌های مختلف ماجرا نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که واقعاً نقشه دشمن یک آشوب، اغتشاش و ناامن کردن وضعیت کشور بود.

وی بابیان اینکه روزهای ابتدایی اعتراض و اغتشاش باهم آمیخته‌شده بود، ادامه داد: در روزهای ابتدایی امر بخشی از مردم نیز در ماجرا حضور داشتند ولی وقتی دیدند حوادث به سمت‌وسوی دیگری هدایت می‌شود راه خود را جدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شرایط و بستر برای ناراضی شدن و نارضایتی مردم نیز وجود داشت، گفت: مردم ما با اشاره‌ای اقتصادی مختلفی روبه‌رو هستند و از جنبه معیشتی گلایه‌های زیادی دارند.

 

مردم نسبت به مشکلات معیشتی اعتراض دارند

حجت‌الاسلام رضایی اظهار کرد: البته مسئولان نیز مشکلات و مسائل معیشتی را قبول دارند و باید همگان برای رفع آن قدم بردارند.

وی بیان کرد: عموم جامعه وقتی دیدند که به اموال عمومی و خصوصی و جان مردم و اشخاص آسیب‌رسیده می‌شود، متوجه حقیقت ماجرا شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فوت مرحوم مهسا امینی تنها یک بهانه بود، گفت: اگر برخی برای فوت یک فرد این‌طور نگران می‌شوند چرا برای شهادت نیروی انتظامی ما اظهار ناراحتی و تأسف نکردند.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: و یا ما ماجرای تلخ تروریستی در شاه‌چراغ شیراز را داشتیم اما آیا اظهار تأسف نسبت به شهادت مظلومانه این افراد داشتند؟

 

عمل کردن دوگانه دشمن در حوادث

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه توجه چندانی به حادثه تروریستی شیراز و شهادت مظلومانه ۱۵ نفر از ایرانیان نداشتند، افزود: اما اگر در گوشه‌ای از کشور اتفاقی بر اساس خواست آنان رخ بدهد چندین برابر مانور می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه لشکر سایبری دشمن حوادث را بیش ازآنچه هست نشان می‌دهد، بیان کرد: گروه‌های مختلف معاند با نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم اختلافات عدیده‌ای که با یکدیگر دارند در ضربه به‌نظام همدل هستند.

حجت‌الاسلام رضایی بابیان اینکه ما درواقع در یک جنگ احزاب به سر می‌بریم، ادامه داد: نظام ما بر پایه مردم‌سالاری شکل‌گرفته است و هرکسی با هر اندیشه و عقیده‌ای این کشور و نظام متعلق به او است.

 

همه جوانان فرزندان نظام اسلامی هستند

وی گفت: همان جوانان و نوجوانانی که در خیابان هستند فرزندان این نظام محسوب می‌شوند ولی در بیان اعتراضات خود نباید تحت تأثیر رسانه‌های دشمن و معاندان قرار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتراض حق هر شهروندی است، بیان کرد: دولتمردان در حال تدبیر هستند تا فضاهایی را برای بیان اعتراضات مردم به وجود آورند.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار کرد: باور ما بر این است که با بصیرت و آگاهی مردم این فتنه دشمن نیز به نتیجه نخواهد رسید.

وی گفت: استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ‌گاه از ضربه زدن به انقلاب دست برنداشته است و در آینده نیز هیچ‌گاه از دشمنی خود دست برنخواهد داشت.

 

خوب کار نکرده‌ایم

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان کرد: البته باید بر این نکته نیز اقرار کنیم که ما در درون و همه دستگاه‌های فرهنگی (تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و …) یا خوب کار نکرده‌ایم یا کار خوب نکرده‌ایم که به نتیجه و شرایط مطلوب نرسیده‌ایم.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه درمجموع گاه در حوزه فرهنگ مخاطب شناس خوبی نبوده‌ایم، گفت: ازاین‌جهت نتوانستیم برای کشور و جامعه هدف و مخاطب خود برنامه‌ریزی دقیق و عمیقی داشته باشیم.

وی افزود: البته زحمت‌هایی نیز کشیده شده است ولی با حوادث اخیر درمی‌یابیم که کارهای ما به نتیجه مطلوب نرسیده.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در شرایط فعلی باید ضمن تجزیه‌وتحلیل و ریشه‌یابی وقایع اخیر ازنظر فرهنگی باید با مخاطب شناسی دقیق برای آینده یک برنامه عمیق و درست تدوین کنیم.

وی بیان کرد: البته دشمن توان رسانه‌ای فوق‌العاده‌ای دارند که از این موضوع نیز نباید غافل شد چراکه به‌واقع بدون ابزار و امکانات و تولید محتوای عمیق به نتیجه رسید.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 123 بار