Friday 26 Apr 2024

جستجو

قرآنی ۱۴۰۱/۰۷/۱۹   به‌مناسبت هفته وحدت؛ برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع اهل سنت شهر طبس مسینا

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع اهل سنت شهر طبس مسینا

محفل وحدت آفرین انس با قرآن کریم با حضور ائمه جمعه، بخشدار،معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان و جمعی ازمسئولین ادارات و مردم در مسجد جامع شهر طبس مسینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان گفت: به‌مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استانی آقایان علی صیامی و وحید سازنده و حافظ نوجوان قرآن کریم آقای خسروی و سخنرانی حجت‌الاسلام خزاعی امام‌جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محقی در ادامه بیان داشت: همه‌ساله در هفته وحدت برنامه‌های مختلف از قبیل محفل انس با قرآن کریم و نشست علمای اهل سنت و تشیع در این شهرستان تلفیقی برگزار که باعث وحدت بیشتر بین مردم این منطقه می‌شود.

وی افزود: امروزه وحدت برترین رکنی است که ما را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند، اکنون وظیفه همه مسلمانان و بخصوص علمای جهان اسلام این است که در جهت تقویت و تبیین مسائل وحدت‌آفرین بیش‌ازپیش بکوشند تا نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام همچون گذشته و یکی پس از دیگری نقش بر آب شود.

گفتنی است در این محفل پرسش‌هایی از سوی مجری برنامه  مطرح شد و به 5 نفر از شرکت‌کنندگان که پاسخ صحیح دادند، با اعطای هدایایی از سوی اداره تبلیغات اسلامی تجلیل شد.


برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع اهل سنت شهر طبس مسینا برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع اهل سنت شهر طبس مسینا

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی درمیان
بازدید : 139 بار