Thursday 02 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۷/۱۷   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس؛ بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است

بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است

حجت الاسلام بهشتی‌فر در دومین جلسه مجمع الذاکرین شهرستان گفت: بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است و مداح بصیر باید نسبت به انقلاب و دفاع مقدس پای کار باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت الاسلام رضا بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در دومین جلسه مجمع الذاکرین شهرستان که با حضور حجت الاسلام محمدی امام جمعه، علی اکبررحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه  و مداحان اهل بیت علیهم السلام در محل هیئت ابوالفضلی شهر طبس برگزار شد با اشاره به جایگاه مداحان اهل بیت علیهم السلام گفت: بصیرت از لازمه های کار یک مداح است و مداح بصیر باید نسبت به انقلاب و دفاع مقدس خصوصا در جریان شفاف سازی فتنه های آخرالزمان پای کار باشد. چرا که به گفته رهبر معظم انقلاب کار مداحی می‌تواند مصداق درشت و برجسته‌‌ای باشد از مجاهدت فی سبیل الله با حضور در میدان پیکار با دشمنانی که در جنگ‌های فرهنگی و جنگ‌های نرم وارد مبارزه شده‌‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره مدیریت شادی های معنوی گفت: مداحان اهل بیت(ع) به عرصه برنامه های شاد معنوی از جمله برگزاری مراسمات عروسی وارد شوند تا با اجرای برنامه های زیبا و شاد  مراسمات عروسی در عین شادی بدون گناه برگزارشود .

در این جلسه رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه ضمن تبریک ماه ربیع و تشکر از خدمات مداحان شهرستان در راستای تبیین فرهنگ و سیره و روش ائمه اطهار و به ویژه امام حسین (ع) مداحان را به اخلاص و کار دلی توصیه و سفارش نمود.

در ادامه حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس نیز ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت از شاعر آیینی جناب آقای موید یاد کرد و درگذشت این شاعر بزرگوار را تسلیت گفت.


بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است بصیرت از لازمه‌های کار یک مداح است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 90 بار