Friday 17 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۷/۱۷   حجت الاسلام علی پور در مراسم معارفه روحانی شهر اسفدن؛ روحانیون مستقر باید منویات مقام معظم رهبری را در روستاها و مناطق محروم تبیین کنند

روحانیون مستقر باید منویات مقام معظم رهبری را در روستاها و مناطق محروم تبیین کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات در مراسم معارفه روحانی شهر اسفدن گفت : روحانیون مستقر باید منویات مقام معظم رهبری را در روستاها و مناطق محروم برای مردم به خصوص جوانان تبیین کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام احمد علی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات در مراسم معارفه روحانی شهر اسفدن گفت: روحانیون مستقر نقش بسزایی در تعمیق ارزش ها و احکام دینی در مناطق روستایی و محروم دارند.

حجت الاسلام علی پور افزود: فرهنگ سازی بر پایه قرآن و عترت، پاسخگویی به نیازهای شرعی مردم و نیز برپایی نماز جماعت از جمله مهمترین وظایف روحانیون مستقر است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات تصریح کرد: روحانیون مستقر نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی مناطق روستایی در تمام زمینه های بهداشتی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی دارند.

حجت الاسلام علی پور گفت: با توجه به شرایط حساس جامعه و تهاجم شدید فرهنگی، وظیفه روحانیون در روستاها بسیار خطیر و سنگین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین ضمن یادآوری مشکلات زندگی در مناطق محروم تصریح کرد: این که روحانیون خود و خانواده‌هایشان با حضور در مناطق محروم و با کمبود حداقل امکانات به تبلیغ دین مبین اسلام می‌پردازند کار فرهنگی بزرگی است و باید دستگاه‌های فرهنگی و مردم این مناطق قدردان باشند.

در پایان این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی امام جمعه محترم شهر اسفدن، حجت الاسلام خسروی مسئول طرح هجرت و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت الاسلام سهراب شیرافکن به عنوان روحانی شهر اسفدن معرفی شد.


روحانیون مستقر باید منویات مقام معظم رهبری را در روستاها و مناطق محروم تبیین کنند روحانیون مستقر باید منویات مقام معظم رهبری را در روستاها و مناطق محروم تبیین کنند روحانیون مستقر باید منویات مقام معظم رهبری را در روستاها و مناطق محروم تبیین کنند روحانیون مستقر باید منویات مقام معظم رهبری را در روستاها و مناطق محروم تبیین کنند

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 146 بار