Thursday 25 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۶/۰۸   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛ «کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان

«کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در یادواره شهدای کارمند بشرویه، کوشش و تلاش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص را از مهم ترین ویژگی های ثمربخش کردن خون شهیدان هفته دولت دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در یادواره شهدای کارمند بشرویه  بابیان اینکه «کوشش و تلاش جهادی، تعهد به‌نظام، اخلاص» از مهم‌ترین ویژگی‌های ثمربخش کردن خون شهیدان هفته دولت است، گفت: خون این بزرگواران در عالم در حال اثرگذارشدن است و خودشان را به تعبیر مقام معظم رهبری خادم ملت می‌دانستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: بالاترین درجه در نزد خداوند شهادت است که نصیب هرکسی نمی‌شود و همه این شهدا بهترین دعاهایشان در حق یکدیگر این بوده است که از خداوند بخواهید ما شهید شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: شهدای ما الگوی همه ما و مسئولان هستند و می‌بایست همان راهی که شهدا در عمل به ما آموختند را پیشه کنیم و ذهن و دل مردم با اندیشه شهدا آمیخته‌شده است و به برکت شهدا، دشمنان زمین‌گیر خواهند شد.

 وی بابیان اینکه تمامی شهدا در نزد خداوند آمرزیده هستند، ادامه داد: هر شهید ۸۰ نفر را از اطرافیان خود را می‌توانند شفاعت کنند و حضور در این محافل، تنها برای رسیدن به راه رستاخیز است.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان بازوان امام راحل بودند، افزود: هیچ‌کس نتوانست سد راه این شهیدان بزرگوار شود حتی زمانی که در زندان‌های ساواک رنج و درد کشیدند و از پای ننشستند و انقلاب را به ثمر نشاندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه «کوشش و تلاش جهادی، تعهد به‌نظام، اخلاص» از مهم‌ترین ویژگی‌های ثمربخش کردن خون شهیدان هفته دولت است، گفت: خون این بزرگواران در عالم در حال اثرگذارشدن است و خودشان را به تعبیر مقام معظم رهبری خادم ملت می‌دانستند و شهدای هفته دولت از روحیه مردمی بودن برخوردار بودند.

وی در خصوص تحولات کشور عراق عنوان کرد: حرکت اربعین حسینی مسیر شهدا است و خواسته شهدا بود و امروز دشمنان خلق حماسه ۲۰ میلیونی اربعین را تحت شعاع قرار داده است و باید در مقابل این توطئه‌ها بیدارباشیم.

حجت‌الاسلام رضایی بابیان اینکه دشمن به دنبال انحراف کردن افکار است، گفت: دشمن به دنبال این است تا مسیر را از مسیر ولایت جدا کند و بیش از ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان جهت تخریب کردن راه‌اندازی کرده است اما اندیشه اسلامی در حال عالم‌گیر شدن است.


«کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان «کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان «کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان «کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان «کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان «کوشش جهادی، تعهد به نظام، اخلاص» مهمترین ویژگی ثمربخش کردن خون شهیدان

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 71 بار