Friday 19 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۶/۰۱   مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: مبلغان در خط مقدم تقویت اراده‌ها قرار دارند

مبلغان در خط مقدم تقویت اراده‌ها قرار دارند

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: روحانیون و مبلغان دینی در خط مقدم تقویت اراده‌ها قرار دارند که انجام آن نیاز به هنر برنامه‌ریزی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گردهمایی روحانیون و مبلغان که عضو شورای سیاست گذاری دولت و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان هم در آن حضور داشتند، گفت: امکانات و سرمایه‌های فراوانی در اختیار ما قرار دارند که اگر برای مردم جامعه ملموس باشند، در حفظ و نگهداری آنها تلاش بسیاری خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به ضرورت توکل و اعتماد به خدا، اظهار کرد: مبلغان و روحانیون در خط مقدم تقویت اراده‌های مردم جامعه قرار دارند و باید این کار با بهره‌گیری از هنر برنامه‌ریزی و مباحثه، به خوبی توسط آنها انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: انجام یک برنامه‌ریزی مناسب، منجر به اجرای برنامه‌های خاصی در جامعه می‌شود که نتیجه آن تقویت اراده افراد موجود در جامعه است.

به گفته وی تقویت اراده افراد جامعه هم سبب خیرات و برکات بسیاری در جامعه خواهد شد که این موضوع نشانگر اهمیت تقویت اراده افراد است.


مبلغان در خط مقدم تقویت اراده‌ها قرار دارند مبلغان در خط مقدم تقویت اراده‌ها قرار دارند مبلغان در خط مقدم تقویت اراده‌ها قرار دارند مبلغان در خط مقدم تقویت اراده‌ها قرار دارند

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 113 بار