Thursday 25 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۶/۰۳   رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهبندان خبرداد: افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان

افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان از افتتاح دو خانه قرآن و عترت (علیهم‌السلام) شهری در شهرستان به‌منظور تقویت فعالیت‌های قرآنی و کارآمدسازی آموزه‌های قرآنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام مهدی اسماعیل کمال، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان در حاشیه افتتاح دو خانه قرآن و عترت (علیهم‌السلام) شهری هم‌زمان با آغاز هفته دولت در شهرستان نهبندان گفت: با توجه به‌ضرورت ایجاد و تقویت پایگاه‌هایی برای رصد و پایش فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان انقلابی و مذهبی در این شهرستان با همکاری سازمان دارالقرآن کریم استان خراسان جنوبی موفق به کسب دو مجوز خانه قرآن وعترت (علیهم‌السلام) شهری برای شهرهای نهبندان و شوسف شده‌ایم که در اولین روز از هفته دولت و باحضور مسئولین شهرستانی و جمعی از قرآن آموزان و خانواده‌هایشان، افتتاح شد.

وی افزود: فعالیت‌های این دو خانه قرآن و عترت (علیهم‌السلام) شهری در عرصه‌های تخصصی حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی و تربیت مربی قرآنی و همچنین اجرای برنامه‌های مناسبتی در قالب جشن‌ها و مراسم‌های عزاداری، همایش‌های فرهنگی و مراسم‌های ملی و مذهبی، برگزاری اردوهای جهادی، گروه سرود و هنرهای نمایشی و سمعی و بصری و مسابقات ورزشی می‌باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: با افتتاح خانه قرآن شهری شهیدان یعقوبی در نهبندان و خانه قرآن شهری شهید حسن جعفری در شهر شوسف فعالیت‌های قرآنی منطقه تقویت مي‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل کمال با اشاره به جایگاه قرآن در شهرستان افزود: با این دوخانه قرآن، مجموعاً 3 خانه قرآن و عترت (علیهم‌السلام) شهری و 38 خانه قرآن و عترت (علیهم‌السلام) روستایی و 4 موسسه‌ی قرآنی، امور قرآنی شهرستان را ساماندهی کرده و با شیوه‌های نوین آموزشی میزان بهره‌وری قرآن‌آموزان را افزایش داده و کارآمدی آموزه‌های قرآنی را تقویت می‌کنند.


افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان افتتاح دو خانه قرآن و عترت شهری در شهرستان نهبندان

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 126 بار