Wednesday 24 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۵/۲۰   مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ کار خبرنگاری یک کار جهادیست

کار خبرنگاری یک کار جهادیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: کار خبرنگاری یک کار جهادیست و خبرنگاران می‌توانند در حوزه تمدن سازی بسیار نقش آفرین باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی در بازدید از خبرگزاری مهر که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: تقدیر از خبرنگاران به یک روز محدود نمی‌شود اما ۱۷ مرداد بهانه‌ای برای پاسداشت زحمات این قشر پرتلاش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر جهادی بودن کار خبرنگاری، بیان کرد: تلاش و فعالیت خبرنگاران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: اگر واقعه کربلا و فرهنگ عاشورایی تا به امروز نسل به نسل منتقل شده است به واسطه کار خبری و روایتگری و بصیرت افزایی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بوده است.

وی افزود: اگر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم برخی خبرنگاران نبودند حتماً پیام امام (ره) و شهدا به گوش مردم نمی‌رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: البته خبرنگاری شمشیر دو لبه است و در مواردی انعکاس اخبار نادرست جامعه‌ای را دچار خطا می‌کند.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه امام (ره) برای پی‌ریزی تمدن اسلامی انقلاب کردند، افزود: خبرنگاران می‌توانند در حوزه تمدن سازی بسیار نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه در حدود دو سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی ۵۰ بار موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند، اظهار کرد: امروزه ولایت از ما جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه را می‌خواهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: خبرگزاری مهر یک خبرگزاری فاخر است که بدون حاشیه تاکنون برکات زیادی داشته است.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 99 بار