Friday 26 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۵/۱۸   برگزاری نماز ظهر عاشورا در 30 نقطه شهری و روستایی

برگزاری نماز ظهر عاشورا در 30 نقطه شهری و روستایی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: نماز ظهر عاشورای حسینی با شکوه خاصی در 30 نقطه شهری و روستایی شهرستان بشرویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت:  نماز ظهر عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) زینت‌بخش جنگی نابرابر است که عشق به‌خوبی ها را معنای خاص بخشید. رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه به فضیلت نماز ظهر عاشورا اشاره کرد و افزود: در ظهر روز عاشورا یکی از یاران امام حسین (ع) به امام گفت که وقت نماز است، امام به او فرمود که «خدا تو را جزو مصلین قرار دهد که نماز را یادآوری کرد. وی برپایی نماز در تنگنای عطش، جنگ و نیزه‌ها را حرکتی بس والا از سیدالشهدا (ع) دانست و تصریح کرد: امام حسین (ع) می‌توانست نماز را در خیمه بخواند ولی در وسط میدان جنگ خواند تا بگوید اساس دین نماز است و قیام من برای نماز است. وی در پایان گفت: مسلمانان با برپایی نماز اول وقت ظهر عاشورا اساساً به وظیفه و تکلیف دینی و شرعی خود عمل نموده و خلوص، عبودیت  و خضوع خود را در برابر خداوند به نمایش می‌گذارند.


برگزاری نماز ظهر عاشورا در 30 نقطه شهری و روستایی برگزاری نماز ظهر عاشورا در 30 نقطه شهری و روستایی برگزاری نماز ظهر عاشورا در 30 نقطه شهری و روستایی برگزاری نماز ظهر عاشورا در 30 نقطه شهری و روستایی برگزاری نماز ظهر عاشورا در 30 نقطه شهری و روستایی

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 210 بار