Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۳۹۹/۰۱/۳۱   توزیع یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان بسته‌های بهداشتی؛ توسط تشکل‌های دینی خراسان جنوبی

توزیع یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان بسته‌های بهداشتی؛ توسط تشکل‌های دینی خراسان جنوبی

559 تشکل دینی خراسان جنوبی از ابتدای شیوع بیماری کرونا؛ یک میلیارد و 165 میلیون و 710 هزار تومان بسته‌های بهداشتی؛ تهیه و بین اقشار کم درآمد توزیع کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در راستای پویش ملی «به توان ما»، این اداره کل، تشکل‌های دینی مذهبی استان را به فعالیت در این حوزه فراخواند و ۵۵۹ تشکل دینی استان در این زمینه مشارکت داشتند.

وی گفت: طرح پویش «به توان ما» با حضور۴۱ هزار و ۸۶۸ جهادگر حوزه دین در استان خراسان جنوبی اجرا شد و این جهادگران علاوه بر ضدعفونی معابر و محلات خود، ۱۴۳ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک، ۵۱۷ هزارو ۷۱۰ عدد دستکش، ۳۹ هزار و ۱۸۰ لیتر ماده ضدعفونی و ۲۰ هزار و ۴۵ برگ بروشور توجیهی تولید و در بین اقشار و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: پس از شیوع کرونا، ۱۵ موکب در استان راه‌اندازی شدند و با اقدامات مختلف سعی در مبارزه با این ویروس منحوس داشتند.

وی توزیع گوشت‌های تازه بین مردم را از دیگر اقدامات موکب‌های خراسان جنوبی در ایام کرونا برشمرد و تصریح کرد: بسته‌های معیشتی بسیاری شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، گوشت، مرغ و... برای خانواده‌های کم‌بضاعت تهیه و بین آن‌ها توزیع‌شد.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: فعالیت موکب‌ها در استان استمرار داشته و روند خدمت‌رسانی به مردم و کادر درمانی تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: در راستای پویش ملی «به توان ما»؛ ۸۰۷ نفر از چهره‌های شاخص استان به این پویش پیوستند و مردم را به ماندن در خانه و رعایت نکات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا و همچنین ارسال کمک‌های مالی خود به تشکل‌های مردمی دعوت کردند.


بازگشت
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی
بازدید : 511 بار