Wednesday 24 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۵/۰۳   کار در هیئت امام حسین (ع) بالاترین افتخار است که نصیب هرکس نمی‌شود

کار در هیئت امام حسین (ع) بالاترین افتخار است که نصیب هرکس نمی‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان حوزه هیئت که در قالب برنامه یک‌عمر نوکری اهل‌بیت (ع) انجام شد، کار در هیئت امام حسین (ع) را جزء بالاترین افتخاراتی دانست که افراد زیادی به آن غبطه می‌خورند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمدرضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان حوزه هیئت در آستانه ورود به ماه محرم  و تجلیل از سه تن از پیر غلامان سیدالشهدا (ع) در خراسان جنوبی به نام محمدعلی بوشادی، سید رضا تقوی نیا و محمدحسین وحیدی راد در قالب برنامه یک‌عمر نوکری اهل‌بیت (ع)  گفت: گذران عمر و جوانی برای نوکری اهل‌بیت (ع) و به‌ویژه سیدالشهدا (ع) تبریک ویژه دارد چراکه هیچ‌چیز باارزش‌تری از آن وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه کار در هیئت امام حسین (ع) بالاترین افتخار است، اظهار کرد: همه بزرگان و شهدای ما به خادمی در محضر اهل‌بیت (ع) تأکید داشته‌اند و خاطرات بسیار خوبی در این زمینه از آن‌ها نقل‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: به‌عنوان‌مثال نقل‌شده که شهید بزرگوار صیاد شیرازی که ازنظر نظامی هم‌درجه بالایی داشتند بسیار محب اهل‌بیت (ع) بوده و یک طبقه از خانه خود را تبدیل به حسینیه کردند.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: بی‌شک ما به مقام خادمان و پیرغلامان باصفای اهل‌بیت (ع) غبطه می‌خوریم.

وی افزود: در روایتی از امام معصوم (ع) نقل‌شده که «خداوند رحمت کند کسی که امر ما اهل‌بیت را زنده کند» که پیر غلامان و خادمان در هیئت‌ها مصداق این روایت امام هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همچنین از امام حسن مجتبی (ع) نقل‌شده هر کس ما را دوست داشته و برای احیاء امر اهل‌بیت (ع) کمک کند در روز قیامت در کنار ما خواهد بود.

لازم به ذکر است در برنامه یک‌عمر نوکری اهل‌بیت (ع) برای اولین بار در سطح کشور از ۲۰۰ پیر غلام غیر مداح شامل هیئت دار، میاندار، چایی ریز و کفش جفت کن و… و افراد دیگری که در هیئت پشت‌صحنه زحمت می‌کشند در سطح ملی و استانی که شاخص هستند تجلیل به عمل می‌آید و این تجلیل از پیر غلامان سیدالشهدا (ع) که از ۲۸ تیرماه تا ایام سیاه‌پوشان ماه محرم برگزار می‌گردد همراه هدایای ارزشمند معنوی و تقدیرنامه‌ی ویژه با امضاء حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور است.


کار در هیئت امام حسین (ع) بالاترین افتخار است که نصیب هرکس نمی‌شود کار در هیئت امام حسین (ع) بالاترین افتخار است که نصیب هرکس نمی‌شود کار در هیئت امام حسین (ع) بالاترین افتخار است که نصیب هرکس نمی‌شود

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 180 بار