Thursday 25 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۵/۰۳   در قالب برنامه یک عمری نوکری اهل بیت(ع)؛ سه تن از پیرغلامان اهل بیت(ع) در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

سه تن از پیرغلامان اهل بیت(ع) در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

سه تن از پیر غلامان سید الشهدا (ع) در خراسان‌جنوبیدر قالب برنامه یک عمر نوکری اهل بیت (ع) از سوی بنیاد دعبل خزایی کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در آستانه ورود به ماه محرم سه تن از پیر غلامان سید الشهدا (ع) در خراسان‌جنوبی به نام محمدعلی بوشادی، سید رضا تقوی نیا و محمد حسین وحیدی راد در قالب برنامه یک عمر نوکری اهل بیت (ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

سید محمد حسینی، مسئول بنیاد دعبل خزایی در خراسان جنوبی گفت:  در برنامه یک عمر نوکری اهل بیت (ع) برای اولین بار در سطح کشور از ۲۰۰ پیر غلام غیر مداح شامل هیئت دار، میاندار، چایی ریز و کفش جفت کن و… و افراد دیگری که در هیئت پشت صحنه زحمت می‌کشند در سطح ملی و استانی که شاخص هستند تجلیل به عمل می‌آید.

وی گفت: این تجلیل از پیرغلامان سید الشهدا (ع) که از ۲۸ تیرماه تا ایام سیاهپوشان ماه محرم برگزار می‌گردد همراه هدایای ارزشمند معنوی و تقدیرنامه‌ی ویژه با امضاء حجت الاسلام قمی؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور است.


سه تن از پیرغلامان اهل بیت(ع) در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند سه تن از پیرغلامان اهل بیت(ع) در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند سه تن از پیرغلامان اهل بیت(ع) در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 264 بار