Saturday 27 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۴/۲۹   مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ در رویداد فرهنگی اجتماعی حاج قاسم جوانان به هدف‌گذاری صحیح زندگی دست می‌یابند

در رویداد فرهنگی اجتماعی حاج قاسم جوانان به هدف‌گذاری صحیح زندگی دست می‌یابند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در رویداد فرهنگی، اجتماعی دختران حاج قاسم سلیمانی در خراسان جنوبی بر هدفمند بودن زندگی جوانان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح چهارشنبه در رویداد فرهنگی، اجتماعی دختران حاج قاسم سلیمانی در خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس فرهنگ دینی خداوند دوست دارد جوانان عالم و یا مُتعلم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جوانان در آغاز راه زندگی و آموختن هستند، بیان کرد: یکی از حسرت‌های من این است که کاش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه علمیه در ایام جوانی بهره بیشتری می‌بردم.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه‌داد: یکی از برکات زندگی این است که اگر به گذشته نگاه کنیم هیچ‌گاه حسرت ایام قبل را نخوریم.

وی با تأکید بر اینکه در همین ایام جوانی باید هدف‌گذاری برای زندگی داشته باشیم، گفت: برای رسیدن به هدف باید قطب نمای مناسبی برای خود انتخاب کنیم تا راه را گم نکنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: جوانان و دختران ما نباید این تصور را داشته باشند که موفقیت فقط برای نخبگان است بلکه با تلاش و کوشش هم استعدادها به رشد و شکوفایی می‌رسد.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) به‌ سرعت ازبین‌رفتن فرصت‌ها تأکیددارند، بیان کرد: از طرف دیگر جوانان ما باید قدر و قیمت لحظات ارزشمند زندگی را بدانند و لحظه‌ای را برای رسیدن به اهداف بلندشان از دست ندهند.

وی یادآور شد: جوانان ما زمانی با ایجاد یک تشکل کوچک تأثیرات بزرگی را در شهر و استان خود به وجود می‌آوردند.


در رویداد فرهنگی اجتماعی حاج قاسم جوانان به هدف‌گذاری صحیح زندگی دست می‌یابند در رویداد فرهنگی اجتماعی حاج قاسم جوانان به هدف‌گذاری صحیح زندگی دست می‌یابند در رویداد فرهنگی اجتماعی حاج قاسم جوانان به هدف‌گذاری صحیح زندگی دست می‌یابند

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 124 بار