Thursday 25 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۱/۰۴/۰۲   اجرای باشکوه سرود سلام فرمانده در بیرجند/عرض ارادت دهه نودی‌های به ساحت امام عصر(عج)

اجرای باشکوه سرود سلام فرمانده در بیرجند/عرض ارادت دهه نودی‌های به ساحت امام عصر(عج)

مردم شهر بیرجند با همنوایی سرود "سلام فرمانده" ارادت دیرینه خود را به قائم آل محمد مهدی موعود (عج) و نایب بر حق ایشان اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، اجتماع باشکوه «سلام فرمانده» عصر  چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ در بیرجند برپا شد، اجتماعی که دهه نودی‌ها به همراه پدران و مادرانشان در کنار هم ایستادند، نغمه “سلام فرمانده” سر دادند و با خواندن این سرود ارادت بی ریا، خالصانه و پاک کودکانه خود را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب ابراز کردند.

سرود زیبای “سلام فرمانده” در وصف حضرت صاحب‌الزمان و رهبر معظم انقلاب توسط حاج ابوذر روحی خوانش شده است که این بار این سرود به‌صورت زنده توسط این مداح در ورزشگاه آزادی بیرجند و با حضور دهه نودی‌ها خوانده شد تا پای کار بودن خود را به دشمن نشان بدهند؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفته بود “ما ملت امام حسینیم”، آری کوچک و بزرگ، خردسال و جوان ندارد ما همه ملت امام حسین و تحت لوای فرمانده هستی

امروز هرچند مراسم به نام دهه نودی ها بود ولی همه گروه‌های سنی در مراسم حضور داشتند، حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در کنار نوه‌های خود و حتی افراد بزرگ سالی که به تنهایی در مراسم حضور داشتند خودنمایی می‌کرد.

شور و شوقی دیدنی در چشمان کودکان نمایان بود؛ بسیار خوشحال و البته با اقتداری زیبا و دوست داشتنی همراه با سرود هم خوانی می کردندو مادرانشان با چشمانی غرور انگیز نظاره‌گر ارادت فرزندشان به امام زمان(عج) بودند، گویی به فرزندان خود افتخار می‌کردند

همه گوشی به دست در حال ثبت این لحظات بودند، لحظاتی که همه مردم بیرجند با هر جنسیت و با هر سنی، همیشه و همیشه حتی در سخت‌ترین لحظات و شرایط، با عزمی راسخ پشت این نظام ایستاده‌اند و با نمایاندن این حضور به دنیا می‌خواهند خود را به همگان ثابت کنند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پرچم جمهوری اسلامی، لبیک یا مهدی و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار سیلمانی را در دست داشتند. این مراسم بار دیگر ولایتمداری و حضور در صحنه مردم به خصوص نوجوانان شهرستان بیرجند را بار دیگر به منصه ظهور گذاشت.

در این اجتماع بزرگ که با برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بزرگداشت مقام امام رضا(ع همراه بود، دهه نودی های بیرجندی با دلی سرشار از عشق بار دیگر با امام زمان(عج) عهد و پیمانی مجدد بستند.

ابوذر روحی، مداح اهل بیت (ع) و خواننده سرود «سلام فرمانده» در سخنان کوتاهی گفت: بیش از ۲ هزار نوبت در شهرستان‌های مختلف و با جمعیت‌های چند برابری این سرود را اجرا کرده‌ام ولی اجرای سلام فرمانده در بیرجند به واسطه متانت و همکاری و حس و حال و شور در بین مردم بی‌نظیر بوده است.


اجرای باشکوه سرود سلام فرمانده در بیرجند/عرض ارادت دهه نودی‌های به ساحت امام عصر(عج) اجرای باشکوه سرود سلام فرمانده در بیرجند/عرض ارادت دهه نودی‌های به ساحت امام عصر(عج) اجرای باشکوه سرود سلام فرمانده در بیرجند/عرض ارادت دهه نودی‌های به ساحت امام عصر(عج)

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 123 بار