Friday 29 Mar 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۱/۰۳/۲۴   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: اعتمادزدایی نوک پیکان دشمن در جنگ شناختی/جهاد تبیین را جدی بگیریم

اعتمادزدایی نوک پیکان دشمن در جنگ شناختی/جهاد تبیین را جدی بگیریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: اعتماد زدایی و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمن در جنگ شناختی است که بر ضرورت جهاد تبیین می افزاید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه انتخابات رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شرایط ایران اسلامی وضعیت خاصی است و ۵۳ سرویس جاسوسی بر علیه ما کار می‌کند که در کنار آن انواع متعدد شبکه‌های ماهواره‌ای را هم باید مدنظر قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به صورت دقیق و با تقسیم کار حساب شده فعالیت می‌کند، بیان‌کرد: به عنوان یک طلبه می‌گویم دشمن به مراتب بیش از ما و جلوتر از ما طرح و برنامه‌ریزی می‌کنند.

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از بهبود اوضاع است

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد اگر کشور ما به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی رفت آن را به همه مسئولان و متولیان امر در نظام جمهوری اسلامی نسبت دهد، افزود: لشکر سایبری دشمن به دنبال آن است که مردم را درباره بهبود اوضاع کشور ناامید کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه کشته سازی در هنگام اعتراضات در ایران از دیگر برنامه‌های استکبار است، گفت: لجن پراکنی به چهره پاکان و خوبان در کشور ما از دیگر برنامه‌های دشمن است تا به عنوان اسوه و الگو مطرح نشوند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه حذف عکس‌های سردار سلیمانی از اینستاگرام نمونه‌ای از مقابله با ترویج چهره قهرمانان این کشور است، اظهار کرد: امروزه با نبردها و جنگ‌های ترکیبی رو به رو هستیم و در واقع هم با جنگ روانی، تبلیغاتی و اقتصادی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ شناختی برای تغییر طرز تفکر مردم رخ می‌دهد، ادامه‌داد: تمسخر روحانیت و نمادهای دینی چون حجاب در طرح‌های دشمن برای مقابله با اسلام و ایران وجود دارد که بارها و بارها مشاهده کردیم.

جنگ شناختی اعتقادات را تحت تأثیر قرار داده است

وی بیان‌کرد: اعتماد زدایی و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمن در جنگ شناختی است، بیان‌کرد: خیلی‌ها در ابتدا مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بودند ولی در حال حاضر به واسطه تحت تأثیر قرار گرفتن در جنگ شناختی تغییر نگاه داشتند.

حجت‌الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید جهاد تبیین را جدی بگیریم، گفت: امروزه از فاخرترین و مردمی‌ترین تشکل با محوری محبت اهل بیت (ع) در اختیار ما قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و نوآوری‌های متعدد هنری را در مجموعه‌های خود داشته باشیم.

وی یادآور شد: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی از همان ابتدا بارها تأکید کردند که باید برای شادی مردم در هیئت‌ها برنامه داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم «ابوالفضل نوفرستی» به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی، «محمد حسین عبدالهی» به عنوان نائب رئیس شورای هیئات مذهبی استان و «محمد حسینی سرند» به عنوان دبیر شورای هیئت مذهبی استان انتخاب شدند.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 114 بار