Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۲/۲۱   برگزاری جلسه هم‌اندیشی مراسم ماه مبارک رمضان در بشرویه

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مراسم ماه مبارک رمضان در بشرویه

نشست برنامه‌ریزی مراسم مذهبی ماه رمضان با حضور مسئولان و فعالان هیئت‌امنای مساجد در دفتر امام‌جمعه شهرستان بشرویه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در نشست برنامه‌ریزی مراسم مذهبی ماه رمضان که با حضور مسئولان و فعالان هیئت‌امنای مساجد در دفتر امام‌جمعه شهرستان بشرویه برگزار شد، ورود به ماه پربرکت ماه مبارک رمضان را نیازمند آمادگی برای استفاده درست و اصولی از این فرصت گران‌بها دانست و افزود: رعایت اعمال رمضان به‌خصوص روزه‌داری، قرائت قرآن، دعا و استغفار و کمک به نیازمندان انجام شود.
وی مهم‌ترین و برجسته‌ترین درس ماه مبارک رمضان را عبودیت و بندگی دانسته و تصریح کرد: اگر بخواهیم بین درس‌های ماه مبارک بزرگ‌ترین، بهترین و کامل‌ترین درس را انتخاب کنیم درس عبودیت و بندگی است چراکه ماه رمضان ماه خدا است و بندگان میهمان خدا هستند و پروردگار عامل بهترین و کامل‌ترین پذیرایی‌ها را از بندگان خود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه نزول قرآن برقلب مبارک پیامبر اکرم «ص» را یکی از امتیازات ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: خداوند متعال برای نجات و هدایت انسان‌ها در این ماه پربرکت قرآن را نازل کرد، چنان‌که خداوند سبحان می‌فرماید ماه رمضان به‌عنوان نشانه‌های مردم و راهنمای و فرق میان حق و باطل در آن نازل‌شده است.

وی در ادامه گفت: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت و مهمانی است، در این ضیافت پرشکوه و بی‌نظیر صاحب‌خانه و میزبان پروردگار جهان و مهمانان آن بندگان محتاج به خدای سبحان هستند.

گفتنی است در پایان هر یک از مسئولین و فعالین مساجد به ارائه برنامه‌های خود در ماه مبارک رمضان پرداختند.


برگزاری جلسه هم‌اندیشی مراسم ماه مبارک رمضان در بشرویه برگزاری جلسه هم‌اندیشی مراسم ماه مبارک رمضان در بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 132 بار