Friday 19 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۲/۱۹   امام جماعت مسجد حضرت حجت «عج» شهرستان بشرویه؛ کمک به نیازمندان و فقرا می‌تواند موجب خیر در دنیا و آخرت ‌شود

کمک به نیازمندان و فقرا می‌تواند موجب خیر در دنیا و آخرت ‌شود

امام جماعت مسجد حضرت حجت«عج» شهرستان بشرویه گفت:کمک به نیازمندان و فقرا می تواند موجب خیر در دنیا و آخرت شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه، حجت‌الاسلام نظری امام جماعت حضرت حجت در دیدار با خانواده تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی«ره» گفت: کمک به نیازمندان و فقرا می‌تواند موجب خیر در دنیا و آخرت ‌شود.
امام جماعت مسجد حضرت حجت با اشاره به بخشی از سوره مائده که می‌فرماید:«وتعاونوا علی البر و التقوی» افزود: خداوند متعال در قالب آیات قرآن مشوّق اصلی یاری در امور خیر ازجمله کمک‌رسانی به مظلومان و فقراست و انسان مسلمان باید در پی رفع حوایج برادر مسلمان باشد و سعی کند تا می‌تواند به هر صورت ممکن به آنان یاری دهد.
حجت‌الاسلام نظری اقدامات خیرخواهانه و کمک به دیگران را توفیقی الهی دانسته و خاطرنشان کرد: بسیاری هستند که باوجود تمکن مالی حاضر به انفاق نمی‌شوند و در مقابل افرادی بدون درآمد زیاد، بخشی از آن را برای کارهای خیر کنار می‌گذارند. کار خیر دل می‌خواهد که اکنون مردم در هر سطحی برای کمک به یکدیگر وارد عمل شدند تا به هر نوعی به یاری نیازمندان بشتابند و در امور خیر شریک شوند.
وی در پایان گفت: در این شرایط بسیار سخت و دشوار اقتصادی و معیشتی که به دلایل مختلف ازجمله طولانی شدن دوران ابتلا به کرونا عده‌ای از مردم عزیز کشورمان ازجمله قشر ضعیف بیکار و دچار مشکلات مادی شده‌اند این اخلاق کریمانه ائمه اطهار «علیهم‌السلام» به‌ویژه امام حسن مجتبی(ع) که کمک به نیازمندان است باید موردتوجه قرار بگیرد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 151 بار