Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۲/۱۸   در دیدار با فرماندار جدید شهرستان بشرویه؛ آمادگی کامل تشکل‌های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در تحقق ایران قوی و همدل

آمادگی کامل تشکل‌های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در تحقق ایران قوی و همدل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در دیدار با فرماندار شهرستان گفت: مجموعه تشکل‌های وابسته به این اداره آماده همکاری کامل جهت پیشبرد اهداف دولت مردمی برای تحقق شعار ایران قوی است.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه، حجت‌الاسلام بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در دیدار با حسن علیزاده، فرماندار جدید این شهرستان ضمن تبریک اعیاد با سعادت شعبانیه گفت: مجموعه اداره تبلیغات اسلامی و تشکل‌های وابسته به همراه روحانیون شهرستان آماده همکاری کامل جهت پیشبرد اهداف دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی برای تحقق شعار ایران قوی و همدل، خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «هر طرح وپروژه ای باید دارای یک پیوست فرهنگی باشد وآن پیوست هم باید منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد که متأسفانه در این چند سال مورد توجه قرار نگرفته است.

وی زیرساخت‌ها و سخت‌افزارهای حوزه فرهنگ در شهرستان را بسیار ضعیف دانست و عنوان کرد: توقع این است که با روی کار آمدن دولت انقلابی، در کنار کارهای اقتصادی، نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی بشود و پیوست فرهنگی از همه دستگاه‌ها مطالبه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به جهاد تبیین و اهمیت آن خاطرنشان کرد: تاکنون جلساتی در این زمینه با حضور روحانیون در محل دفتر امام‌جمعه شهرستان برگزارشده است و سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر از همه در این زمینه احساس مسئولیت می‌کند و تمام تلاش خود را با استفاده از همه ظرفیت‌های تشکل‌های وابسته برای تحقق فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری به کار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام بهشتی فر شهرستان بشرویه را دارای مردمی خون‌گرم با پیشینه دینی و مذهبی قوی دانست و خاطرنشان کرد: همه هیئات مذهبی و مساجد این شهرستان در زمینه برگزاری مراسم مذهبی فعال و خودجوش بوده و همکاری چشمگیری با اداره تبلیغات اسلامی دارند.

در ادامه حسن علیزاده فرماندار شهرستان بشرویه نیز ضمن تبریک اعیاد باسعادت شعبان گفت: بعد از سال‌ها و با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت‌الله رئیسی مسیر انقلاب یک مسیر همواری شده است و همه قوای سه‌گانه و نهادها در خط ولایت هستند و خوشبختانه بهانه‌ای برای مسئولین باقی نمی‌ماند که باید خدمت خالصانه و بدون منت را در سرلوحه وظایف و برنامه‌های خود قرار دهند و وقتی‌که مردم تلاش‌های بی‌وقفه رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی خود را در رفع مشکلاتشان می‌بینند به آینده روشن خود امیدوار می‌شوند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری، همدلی و اتحاد همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان گام‌های مهم و مؤثری را در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری علی‌الخصوص جهاد تبیین و رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی برداریم.


آمادگی کامل تشکل‌های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در تحقق ایران قوی و همدل آمادگی کامل تشکل‌های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در تحقق ایران قوی و همدل

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 124 بار