Wednesday 24 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۲/۱۵   برگزاری مراسم جشن اعیاد در ۲۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان بشرویه

برگزاری مراسم جشن اعیاد در ۲۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه در 20 مسجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: مراسم جشن ایام میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین‌العابدین (ع)، در مساجد محوری حضرت امیرالمؤمنین (ع)، امام سجاد (ع) هیئات ابوالفضلی (ع) و انصار الحسین «ع» و حسینیه حاج علی‌اشرف شهر بشرویه برگزار می‌شود.

وی افزود: در گرامیداشت اعیاد شعبانیه، علاوه بر مساجد و هیئات مذهبی محوری، با همکاری روحانیون و هیئت‌امنای مساجد، مراسم جشن و سخنرانی در بیش از ۱۵ مسجد شهری و روستایی این شهرستان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اعزام روحانی به مساجد و هیئات مذهبی، بیان تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن اعیاد مذهبی، فرصت مناسبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و گسترش معارف دینی است که باید از این فرصت در جهت جذب بیشتر جوانان به مساجد استفاده کرد.

حجت‌الاسلام بهشتی فر از برنامه‌ریزی و آمادگی هیئت امناء مساجد و اعضای هیئت‌های مذهبی شهرستان بشرویه برای برگزاری مراسم جشن میلاد صاحب‌الزمان (عج) و حضرت علی‌اکبر (ع) در سطح مساجد و هیئت‌های مذهبی این شهرستان خبر داد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 184 بار