Saturday 20 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۲/۰۲   برگزاری هشت محفل و جلسه قرآنی در شهرستان بشرویه

برگزاری هشت محفل و جلسه قرآنی در شهرستان بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: هشت محفل و جلسه قرآنی در یک ماه اخیر در شهرستان بشرویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: در یک ماه اخیر هشت محفل و جلسه قرآنی توسط کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان و در نقاط شهری و روستایی برگزار شد.

وی بابیان اینکه برگزاری این محافل قرآنی از سه‌شنبه ۱۲ بهمن آغازشده بود، افزود: هشت محفل و جلسه قرآنی با همکاری مساجد دارالقرآن عباسیه و هیئات مذهبی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه قرآن در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش هدایت‌گری دارد افزود: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن، آموزه‌های قرآنی و مصونیت بخشی از جوانان و نوجوانان، با بهره‌گیری از معارف قرآن کریم و اهل‌بیت علیه‌السلام است و تشویق جوانان به خواندن قرآن و تدبر در مفاهیم قرآنی آنان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان محافظت می‌کند.

وی در پایان گفت: تمام قصه‌هایی که در قرآن کریم مطرح‌شده دارای پند و عبرت‌آموزی است که راه زندگی و سعادت بشری را به‌خوبی در آن نمایش می‌دهد که ایستادگی حق علیه باطل یکی از نمونه‌های بارز آن است که در جریان انقلاب اسلامی با الگوپذیری از آن و با پایمردی بزرگ‌مردان و شیر زنان مسلمان ایران اسلامی به وقوع پیوست.


برگزاری هشت محفل و جلسه قرآنی در شهرستان بشرویه برگزاری هشت محفل و جلسه قرآنی در شهرستان بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 147 بار