Wednesday 24 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۱/۱۱   برگزاری کمیته فرهنگی هنری و تشکل‌های دینی دهه مبارک فجر شهرستان بشرویه با دبیری اداره تبلیغات اسلامی

برگزاری کمیته فرهنگی هنری و تشکل‌های دینی دهه مبارک فجر شهرستان بشرویه با دبیری اداره تبلیغات اسلامی

کمیته فرهنگی هنری و تشکل‌های دینی دهه مبارک فجر شهرستان بشرویه با دبیری اداره تبلیغات اسلامی کار خود را با تاکید بر جهاد تبیین آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی نظری، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه و امام محله مسجد حضرت حجت «عج» بشرویه در جلسه کمیته فرهنگی هنری و تشکل‌های دینی که در محل دفتر امام‌جمعه شهرستان بشرویه برگزار شد، گفت: اتکا به قدرت الهی، ولایتمداری و حضور آگاهینه مردم، رمز تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

امام محله مسجد حضرت حجت «عج» بابیان اینکه آزادیخواهان جهان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی «ره» را الگویی برای رهایی از ظلم و ستم استعمارگران قرار داده‌اند افزود: انقلاب اسلامی تغییر و تحولی را در دنیا ایجاد کرد و معادلات سیاسی و اجتماعی دنیا را تغییر داد به‌طوری‌که پس از انقلاب اسلامی ایران اسلامی کانون توجهات منطقه و دنیا شده است.

حجت‌الاسلام نظری بابیان اینکه ایام‌الله دهه فجر عید بزرگ مردم انقلابی ایران اسلامی است و باهمت مردم غیور و ولایی ایران اسلامی و رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی «ره» به پیروزی رسید، اظهار کرد: زمینه‌سازی حضور پرشور و شعور مردم در مناسبت‌های انقلابی مطالبه جدی مقام معظم رهبری-مدظله العالی- هست زیرا برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با پیگیری، مشارکت و حضور گسترده مردم نهادینه‌شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مخصوصاً راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک‌بار دیگر قدرت خودشان را به نمایش و دشمنان این انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

حجت‌الاسلام نظری به وضعیت شیوع کرونا اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌ها شد.

در پایان جلسه هریک از کارگروهای دهه فجر به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.


برگزاری کمیته فرهنگی هنری و تشکل‌های دینی دهه مبارک فجر شهرستان بشرویه با دبیری اداره تبلیغات اسلامی

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 214 بار