Saturday 20 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۰/۱۳   برگزاری همایش فاطمیون در شهرستان بشرویه

برگزاری همایش فاطمیون در شهرستان بشرویه

همایش فاطمیون شهرستان بشرویه با موضوع تبیین مکتب حضرت زهرا(س) و حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: آنچه باعث عزت و ماندگاری شهید حاج قاسم سلیمانی در میان جهانیان شده است، ولایتمداری و اتصال قلبی و روحی با ولایت و مطیع محض امر ولی‌فقیه بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با اشاره به مسئله ولایتمداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شوق‌ و ذوق او به ولایت‌فقیه یک امر قلبی بوده و این موضوع را به‌وضوح در چشمان این سردار رشید قابل‌ملاحظه و دیدن بود و سردار شهید سلیمانی، شاید توان انجام بسیاری از اقدامات شجاعانه را داشت اما انجام نداد که دلیل این امر مطیع بودن و پشت سر ولی‌فقیه قرار گرفتن و خود را تابع محض فرمانده کل قوا دیدن است که پیام‌های زیادی را در خود نهفته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: همه مسئولین بایستی روحیه مردم‌داری و اخلاق را از این شهید والامقام آموخته و در رأس همه برنامه‌های زندگی خود قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با اشاره به ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: فاطمه زهرا «س» اولین شهیده راه ولایت و شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است که در دوران عمر کوتاه خود همیشه در خدمت و مسیر ولایت بوده است.

حجت‌الاسلام بهشتی ضمن اشاره به برگزاری مراسم باشکوه شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه مراسم ایام فاطمیه در دهه دوم، طی سخنانی، فاطمه را الگویی جهانی و ابدی برای مسلمانان معرفی کرد و خاطرنشان کرد: باید شخصیت زهرا (س) روزبه‌روز برای ما روشن شود چون هیچ موقع ما نمی‌توانیم شناخت کامل از زهرا پیدا کنیم و تنها کسانی که شناخت کامل از حضرت زهرا دارند معصومین (ع) هستند.

وی با تأکید بر این مطلب که ولایتمداری و دفاع از آن‌ یکی از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا «سلام‌الله علیها» بود، گفت: ایشان به ما آموختند که هر شرایط و جایگاهی که داشته باشید بحث ولایت و حفاظت از حریم ولایت مهم بوده و همه باید از جایگاه ولایت جانب‌داری و حمایت کنند.


برگزاری همایش فاطمیون در شهرستان بشرویه برگزاری همایش فاطمیون در شهرستان بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 133 بار