Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۱۰/۲۵   معرفی نماینده بنیاد دعبل خزایی در خراسان جنوبی

معرفی نماینده بنیاد دعبل خزایی در خراسان جنوبی

سید محمد حسینی، به‌عنوان نماینده بنیاد دعبل خزایی در استان خراسان جنوبی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در مراسمی ویژه، سید محمد حسینی طی حکمی با امضای حمید بهرامی رهنما، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی کشور، به‌عنوان نماینده این بنیاد در استان خراسان جنوبی انتخاب شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای سید محمد حسینی نظر به سوابق ارزشمند و جهادی جنابعالی و فعالیت‌های بی‌شائبه‌تان در مسیر خدمت‌رسانی به هیئتها، تشکل‌های دینی، فعالان فرهنگی و ستایشگران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌موجب این حکم جنابعالی را به مدت یک سال به‌عنوان نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان خراسان جنوبی منسوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن ارتباط مستمر و مؤثر با ستایشگران اهل‌بیت (ع) در استان جهت تکمیل و به‌روزرسانی بانک اطلاعات شاعران آیینی ذاکران و مداحان اهل‌بیت (ع) به تفکیک شهرهای استان و همچنین احراز صلاحیت عمومی تخصصی و استحقاق اقتصادی متقاضیان خدمات از بنیاد دعبل و انجام تحقیقات میدانی و مستندسازی نتایج اقدام فرمایید.

در این راستا شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات و جذب منابع مالی در استان و تشکیل مجمع خیرین و معتمدین برای ارتقا خدمات به اعضا در همان استان و برگزاری شورای خدمات بنیاد دعبل در استان و جلسات مشترک با شخصیت‌های حقوقی و حقیقی همسو با فعالیت بنیاد از فعالیت‌های مؤثر جهت پیشبرد اهداف و بنیاد دعبل به شمار می‌رود.

توفیقات روزافزون شما را از درگاه حضرت احدیت خواستاریم.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از زحمات حاج عبدالله گرجی نماینده سابق در بنیاد دعبل خزاعی استان خراسان جنوبی تقدیر شد.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 297 بار